روايات

رواية حب المراهقه بقلم الكاتبه نور البارت السادس عشر حصريه وجديده 

رواية حب المراهقه بقلم الكاتبه نور البارت السادس عشر حصريه وجديده 

رواية حب المراهقه بقلم الكاتبه نور البارت السادس عشر حصريه وجديده

سبحان الله العظيم 🤍ميار من ساعة لما احمد قال انه يعرف مهران بقا كل تفكيرها في شهد. افتكرت لما قالت ليها

فلا بااااك __________________
ميار بقلق: مالك يا شهد بتعيطي ليه؟
شهد بعياط: ميار كنت بتكلم مع واحد علي اساس انه واحده
ميار بصدمه: اي و انتي ازاي مكنتيش وخده بالك من كدا
شهد بعياط: والله العظيم انا مكنتش اعرف خالص هي واحده اعرفها اوى مش عارفه ازاي هي تعمل كدا فيا تضحك عليا. تخلي اخوها هو اللي يتكلم معايا. علي اساس انها هي قالتلي ده رقم جديد و اخوها هو اللي كان بيتكلم معايا فترة دي كلها مش عارفه هي ازاي تعمل فيا كدا اصلا الحقيره دي
ميار بغضب: اصلك غبيه ازاي تخلي واحده زي دي تضحك عليكي تديكي رقم ل اخوها تخليكي تتكلمي معاه ع اساس انها انتي لو بتعرفي تشوفي مين الحلو و الوحش في حياتك مكنتيش تبقي مغفله كدا
شهد بدموع: كفايه يا ميار انا ذنبي اي
ميار بعصبي: ذنبك انككك انتيي تخليي واحدههه زيكك زيهااا تضحكك عليكييي يااا غبيهه
شهد بعياط شديد: ميار بالله عليكي اوعي تجيبي سيرة ل أحمد احمد مستحيل يصدقني ان انا مش اعرفه والله.
ميار بغضب: لا مش هقول حاجه اطمني ياا ست شهههد خليي كداا النااس تضحكك عليي عقلكك ياا غبيهه
ارض الواقع ________________
ميار بتفكير: مهران اخته اللي هي تبقي امينه…؟؟؟.. قالت من غير تصديق: معقول هم السبب متفقين عليها في كل ده امينه هي اللي خلت شهد تتكلم مع اخوها. كملت بغضب: كل ده بسبب قريب الست نور هي السبب في كل ده و اكيد هي كمان متفقه معاهم.
بحقد وغل: هخليكي تندمي علي اليوم اللي دخلتي فيه البيت ده يا نور
مسكت الفون و جابت رقم. بدات تتكلم في التليفون بتوعد ل نور. وحقد
_________________________
في الصالون نور كانت قاعده مع اميره
قالت بنعس: خالتو انا ادخل انام عاوزه حاجه
اميره باستغراب،: لسه بدري هتنامي من دلوقتي وبعدين انتي من امتي بتنامي دلوقتي
نور بملل: عاوزه انام والله بحاول انام بدري.: كمان لسه اكلم مع بابا شويه
اميره بابتسامة،: انتي بتتكلمي معاه من امتي كدا
نور بابتسامة: مش من زمان والله
اميره بابتسامة: ربنا يباركلك فيه يا نور عيني يارب طيب روحي رني عليه بقا
نور: حاضر و قامت. مشيت علي الاوضه
ميار كانت واقفه عند الاوضه بتاعتها اول لما نور دخلت الاوضه بتاعتها دخلت المطبخ بسرعة تجيب حاجه
_________________________
نور قعدت علي السرير بابتسامة: انت كمان و حشاني يا بابا
هاني بابتسامة: طمنيني عليكي عامله ايه و اي اخبار الدروس بتاعتك يا حبيبتي
نوم بهدوء: الحمدلله والله كلو تمام اهو.
ميار فتح الباب و دخلت كانت في ايدها عصير. قالت
بابتسامة خبث: ممكن ادخل
نور بابتسامة: تعالي يروحي.
هاني باستغراب: في حد جنبك ولا ايه يا نور؟
نور: دي ميار بنت خالتو
هاني بابتسامة: طيب روحي اقعدي معاها لما تخلصي ابقي رني لو مش هتنامي
نور بابتسامة: حاضر يا بابا عايز حاجه
هاني: سلامتك ياقلبي. وقفل
هاني قال بابتسامة جواه: انا لازم اجيبك بقا انا نفسي اشوفك يا نور عيني و تبقي معايا كدا في بيت واحد علشان اشبع منك و ابقي مطمن عليكي اكتر. اخد قرار انه لازم يروح يجيبها بكره.
_________________________
ميار بكدب: نور ماما بتقولك اشربي العصير ده
نور: لا انا مليش نفس بردانه اوي عاوزه انام. شدت البطانيه واتغطت
ميار بضيق: نور خدي اشربي بس شويه صغيرين. يلا
نور بنعس: لا بالله يا ميار همـ,ـوت من البرد روحي ذاكري سبيني انام
ميار بعصبيه: نورررر بقولك قومييي اشربييي دهه
نور قامت بسرعه: انتيي فيي ايي هاتي ياا ست.
نور شربت شويه صغيرين. لقيت طعمه غريب.
قالت بقرف: يع اي ده خدي استغفر الله
ميار. مسكت الكوبايه قعدت تشرب نور بالعافيه. قالت بغضب: اشربي اخلصييي بقاااا
نور كانت بتشرب بالعافيه. لحد نص الكوبايه. قامت بسرعه قعدت ترجع في الحمام العصير.
ميار بخوف: مستحيل كده المفعول يشتغل معاها بسبب انها جبته كلو اعمل اي دلوقتي.
راحت دخلت الاوضه بتاعتها
_________________________
نور بقرف: يع اي ده استغفر الله العظيم هو ده اي بالظبط ده عليه تقريباً برسيم ولا ايه طعمه مر جداً
قعدت علي السرير. بدأت تدوخ بشده
نور بدوخه وتعب: اه هو انا مالي النعس قصر فيا لدرجه

السابقانت في الصفحة 1 من 5 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل