روايات

رواية حب المراهقه بقلم الكاتبة نور ربيع البارت واحد و العشرون حصريه وجديده 

رواية حب المراهقه بقلم الكاتبة نور ربيع البارت واحد و العشرون حصريه وجديده 

رواية حب المراهقه بقلم الكاتبة نور ربيع البارت واحد و العشرون حصريه وجديده

اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد 🌺

نور طلعت من البيت تشتري حاجات
طول الطريق حاسه بضيق شديد جواها حاسه بالوحدة دموعها كانت تنزل منها بكسرة
_________________________
ليلي كانت في صدمه كبيره من رساله خالد ليها مش قادره تستوعب الطلب ده. لقت الفون رن. كان هو فتحت
خالد؛ هاا قولتي اي عايزني اروح اقولهم كل حاجه وافقتي
ليلي بدموع: بس بس ده طلب صعب مقدرش اوافق عليها حرام عليك
خالد بخبث: يبقي متبعتيش حاجه تاني و تقولي قول الحقيقه تمام سلام
ليلي بسرعه وعياط: بالله انا عاوزه اعرف مين اللي عمل فيها كده مين اللي عايز نور يحصل فيها كل ده اكيد انت مش هتجي من نفسك كدا و تعمل كل ده علشان انت اصلا قولت حتى اسمها متعرفوش انت ازاي ازاي عرفت انها صحبتي
خالد بغضب: بقولك اي انا مش فاضي ليكي و ل الصداع ده كلو
ليلي بهدوء و دموع: طب مين طيب و ازاي عرفت؟؟؟
خالد: اللي قالتلي واحده من البيت ده
فلاش بااك_________________
خالد بدأ يحكي و فاكر اليوم ده
كنت قاعد بالصدفة علي القهوة. كنت قاعد انا و صاحب الشغل بطلب منه فلوس بتاعتي قالي مفيش الشهر ده انا اضايقت منه كنت محتاج ل الفلوس دي علشان الايجار بتاع الشقه
خالد بغضب: انت كل شهر كدا هو انا بشتغل علشان خاطر تاكل عليا امبارح الفلوس انا محتاج ل الفلوس دي يا عم جمال
صاحب الشغل: الشهر الجاي ان شاءلله
خالد بغضب: بالله عليك كل شهر كده انا زهقت من الحوارات بقا.
اتنهد فاضل ساكت شويه.
بصيت في الجنب التاني شوفت حد بيشاور ليا بأيده.
خالد باستغراب: انا.. وقتها هزت راسها قالتله اه. … راح
بصيت ليها وقتها كنت مستغرب كانت لابسه اسود في اسود و نقاب
خالد باستغراب: انتي مين؟
ميار: سمعت انك محتاج فلوس … فلوسك عندي بس عايزك في موضوع
خالد: اي انا مش فاهم حاجه
ميار بغضب: بقولك اي شغل دماغ الجموسه دي شويه … انا محتاجه حد يوقع واحده في مشكلة كبيره وانت محتاج فلوس
خالد بخبث: اممم قولي كدا و انتي بقا عاوزه توقعيها ليه؟
ميار بعصبيه: اقسم بالله لو سألت ع حاجه تاني اقتـ,ـلك موافق تمام مش موافق في كلاب غيرك كتير
خالد بغضب: وليه الغلط ده بقا خلينا حلوين مع بعض احسن … فكر ل ثواني: انا موافق … كمل بخبث: بس انا عايز مبلغ كبير فى الموضوع ده
ميار بقرف: وانت عايز كام ان شاءلله
خالد: عايز 5000 جنيه
ميار بصدمه: ياا نهارك ابيض لا لا انا اشوف واحد غيرك احسن وانا اجبلك منين شايفني قاعده على بنك المصري هنا ولا ايه
خالد بخبث: ايه مش معاكي ولا ايه مش معقول واحده زيك كده وعايزه توقع واحده في مشكله يبقى مش معاها المبلغ ده كله
ميار بغضب: بقولك اي هي 500 جنيه
خالد بصدمه: اي لا طبعاً هي 3000 جنيه
ميار دارت ضهرها بعصبيه وقالت: بقولك ايه انت شكلك مش نافع سلام في احسن منك كثير
خالد بسرعه: 2000 جنيه
ميار وقفت لثواني وقالت: هي ما فيش غيرها زي ما قلت ليك كده
خالد بزهق: طيب الف ونص
ميار بصت لي: اخر كلام عندك
خالد: طب 1000 جنيه والله ما هتنازل اكتر من كده
ميار فضلت ساكته شويه وقالت: تمام هات الرقم بتاعك علشان ارن عليك و اقولك على اللي انت هتعمله بالظبط
خالد طلع كرت ليها في الرقم
خالد: ده الرقم
اخذت مني الرقم ولقيتها طلعت الفلوس اديتها ليا وراحت مشيت
بعد يومين لقيتها رنت عليا قالتلي اعمل اي بالظيط ادتني عنوان البيت و قالتلي ازاي ادخل البيت و دخلت من الشباك بتاع الاوضه بتاعتها.
ساعتها دخلت عند البنت ليها لقيتها متخدره خالص وهي كانت مش مركزه كانت بتعمل تصرفات وهي مش حاسه ع نفسها نهائي كانت بتضحك جامد
نور من غير تركيز لي شيئا و ضحك هستيري: حبيبي انت وحشني
خالد وقف قدام السرير بصدمه: يا نهار ابيض هي ادتها اي علشان تعمل كل ده..
في الوقت ده سمعت صوت حد داخل الاوضه … و عملت الحوار كبير عليهم بعدها انها هي تعرفني و قالتلي تعال و و و و
________________ارض الواقع
ليلي بصدمه كبيره: انت انت ازاي عملت كدا ازاي انت مش خايف من ربنا و غضبه عليكي

السابقانت في الصفحة 1 من 7 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل