روايات

رواية عشقت طفلتي الفصل 14 🦋15🦋16🦋17 بقلم الكاتبه مريم وليد حصريه وجديده 

رواية عشقت طفلتي الفصل 14 🦋15🦋16🦋17 بقلم الكاتبه مريم وليد حصريه وجديده 

#عشقت_طفلتي
#بقلمي_مريم_وليد
༺༺༺༻༻༻
المفروضالفصل السادس عشر🦋
ليقول لها ببرو*د….

=الولد ده ابني ولا يمكن اتخلي عنه….. هكتب عليكي وبعد ما تولدي هطلقك…..

نسرين بخب”ث وبعض الغض*ب….

=لا يا حبيبي ما انت هتطلق داليدا وانا بس اللي هبقي مراتك وام ابنك….

تميم بغض*ب……

=ده مش شغلك انا اعمل اللي انا عايزة وداليدا مش هتبعد عني مهما حصل…..

نسرين بخب*ث…..

=لا في اللي هيبعد*ك عنها وبمزاجي وغص*ب عنك….

تميم بسخر*يه…..

= واية هو ده بقي…….

نسرين بخبث وهي تخرج شيء ما لينصد*م تميم بشد*ة من وقا*حتها……

لتخرج هاتفها علي فيديو لداليدا وتميم معا في الغرفه….

ليخ*طف تميم الهاتف من يد*ها بع*صبيه…..

=يابنت الك*لب انتي وصلت بيكي الحياة انك تصوريني مع مراتي في اوضه النوم……انتي اييييه شي*طان….ده الشي*طان يتعلم منك….

وادي الفيديو اهو…..ليقوم بمحو الفيديو من هاتفها….

لتضحك بسخر*يه وبرود…….

= ايه يا تميم بيه ده انا كنت فكراك اذكي من كدا بكتير كدا تخيب ظني فيك….مش معقول…….علي العموم متتعبش نفسك انا معايا نسخه تانيه منه فلو فكرت تلعب معايا هتلاقي الفيديو الحلو دا ات*نشر علي جميع التواصل الاجتماعي…

لتكمل بخب*ث…..

= وانا كمان عارفه انك مش معرف الصحافه بجوازكم يعني هتبقي فض*يحه رجل الاعمال تميم الاسيوطي مع عيله سبعتاشر سنه…..اوووووه دا انت هتبقي خبر الموسم بجد حاجه اوريجنال…..

ليم*سكها تميم من شعر*ها بغ*ضب ونزل بقلم قو*ي علي وجهها بسب غير*ته وعص*بيته من ان يتخيل ان حد يشوف حبيبته غير*ة ومن حقارة هذة المخلو*قه …..

= انتي اييييه يا بنت الكلب…..تم*سحي كل اللي عندك يا أما هق*تلك فاااااهمه….مش تميم الاسيوطي اللي يتهد*د يا روح امك….انا ممكن اد*فنك مكانك هنا ومحدش هيقولي انت بتعمل ايه….فأعقلي كدا وشيلي اللي في دماغك ده خالص لانه مش هيحصل….

نسرين ببرو*د…..

= لا هيحصل يا تميم عشان لو معملتش كدا بمكالمه مني صور وفيديو السنيورة بتاعتك هيبقي ترند انهارده… فتعمل كل اللي بقولك عليه وانا هبقي اديك كل حاجه تخصها بعد ما نتجوز بس قبل كل ده في طلب صغنن قد كدا عاوزاك تعمله…..

تميم بنفا*ذ ص*بر…..

= طلب ايه دا….انا مش مستريحلك…..

نسرين بخبث وهي تمشي يد*ها بأغر*اء علي ذراعه….

= مفيش يا بيبي ده طلب صغنن اوي….تطلق السنيورة بتاعتك قبل ما تتجوزني وتعمل كل اللي اقولك عليه واظن انك هتعمل اي حاجه عشان تنق*ذ حيا*ة حبيبت القلب ولا انا غلطانه…..

تميم بغمو*ض…..

= انا موافق….تمام بس صدقيني هد*فعك تمن اللي عملتيه دا غالي……

نسرين بخب*ث وفرحه علي نجاح خطتها….

= بعدين يا بيبي بقي خلينا نفرح ونتبسط دلوقتي…

ليد*فعها بعيد عنه بقر*ف واشمئز*از وتركها وغادر…..

نسرين بح*قد….

= وحيات ح*رقة قلبي لتبكي بدل الدموع د*م علي اللي هعمله في حبيبت القلب…..ده انا نسرين عبد العزيز اللي مبتسبش حقها مهما حصل…..

اااااااند باااااااااااك

لينظر ريان بصد*مه لتميم لما قص عليه من حديث فهو وكأنه يحكي له احد الحواديت….وليس واقع

ريان بعص*بيه……

= يابنت ال####…..ازاي تستجري وتعمل كدا……وازاي حد دخل شقتك من غير علمك اصلا….

تميم بتو*هان ودمو*ع…..

= بنت ال#### كانت مأجره البت الشغاله اللي جبتها تنضف الشقه كل فتره….ودخلت ناس تر*كب الكاميرات بطريقه احتر*افيه محدش يعرف يشو*فها……

ريان…..

= دي شي*طان لا يمكن تكون بني اد*مه…..

ليكمل بذ*كاء…..

= بس لا البت دي في حد وراها…..اكيد مش هتعمل كدا لوحدها اكيد في حد بيسا*عدها وحد عايز يفر*قنا ويخر*ب علينا فر*حتنا…..

تميم بنت*باه قلي*لا…..

= حد مين دا……معقوله يكون حد نعرفه

ريان بحير*ة…..

= مش عارف بجد انا هتجنن….ما هو ممكن يكون عاصم ايوب بتاع الصفقه الجديده اللي اخدناها منه وممكن كذا حد تاني احنا مش متأكدين بالظبط… الحكايه اتعق*دت اكتر…..

تميم بد*موع وضيا*ع….

= قولتلك ملهاش حل…..بس انا مش هقدر اعيش من غيرها صدقني يا ريان انا عملت كدا غصب عني والله عملت كدا عشان احميها انا عارف ان ده مش مبرر بس والله العظيم انا كنت عايز احميها من شر*هم مكنتش عايز ادخلها في اللعبه دي بس بنت ال #### دي هدد*تني بيها هتفضحها وانا مش عارف مين بيساعدها ولا مين وراها…..

ليكمل بغير*ة تن*هش في قل*به…..

= انا كل ما افتكر انها شافتها كدا….ولا مين تاني يكون شفاها كدا بتج*نن بكون عايز اروح اق*تلها بس خوفي علي داليدا خلاني اتما*سك بس انا ضي*عتها مني خلاص هي مش عاوزه تشوف وشي تاني يا تري هي عامله ايه دلوقتي وحشتني اوي وحشتني يا ريان……

ليقوم ريان بأحتضان صديق عمره واخوه ودمو*عه تنزل غص*ب عنه علي الحاله التي وصلوا اليها….وحياتهم التي تحولت في لحظه لج*حيم….

ليقول بتأ*كيد…..

= كل حاجه هتتحل يا صاحبي ماتقلقش……

༺༺༻༻
عند داليدا كانت مازالت علي حالتها تلك…..

ومحمد اعتذر هو وهاله من يوسف وحنان وقالولهم انهم هيرجعوا مره اخري لاكن بعد ان يتحدثون مع تميم ويكون الحال الافضل…..

لتتوجه نور الي غرفه داليدا لعلها تكون فتحت الباب لاكن خا*ب ظن*ها عندما حاو*لت فت*ح الباب ولم يفت*ح….

لتقول نور بعيا*ط….

= داليدا عشان خاطري افتحي….مفيش حد دلوقتي والله كله مشي….عشان خاطري ماما وبابا ممو*تين نفسهم عليكي….

لتقوم داليدا بصعو*به وقامت بفتح الباب….وبمجرد ما فتحته عا*نقتها نور….

وكأنها ما صدقت تر*تمي في حضن احد لتش*هق في البكا*ء بصوت متق*طع….لدرجه ان قل*بها كاد ان يق*ف من شد*ة بكائها…..

نور بتهد*ئه…..

= اهدي يروحي اهدي دا ميستا*هلكيش والله هو اللي خسر*ك مش انتي…..

داليدا بتق*طع…..

= انا د*مرت حياتي بإ*يدي…..

لتطلع من احضان نور….وتذهب الي الخارج عند والديها لتج*لس علي ر*كبتيها وهي تبكي بصوت عا*لي…..

= حقكم عليا انا اسفه انا ضي*عت نفسي وضي*عت ثقتكم فيا وخليت واحد ميستاهلش يعاير*ني…..بس والله انا مكنتش اقصد وكان بيحبني والله انا كنت بشوف الحب في عيونه مش عارفه هو عمل كدا ليه…..حقكم عليا لو عايزين تق*تلوني اقت*لوني……

ليحتضنها يوسف بدمو*ع فمهما حصل ستظل صغيرته التي يخاف عليها من اي شيء……

= بس يا عبيطه انتي بنتي ومهما تعملي هتفضلي بنتي ونور عيني من معني كدا انك مغلطتيش لا انتي غلطتي وغلط كبير كمان بس خلاص اللي حصل حصل والمفروض تسامحيني انا عشان انا اللي وافقت علي جوازك منه من الاول وانا عارف بقذار*ته وانتي لسه صغيرة…بس انا كنت شايفه راجل يعتمد عليه كنت شايف الحب في عينه ليكي عشان كدا وافقت من غير ما افكر حقق عليا سامحيني يا بنتي سامحيني…..

كان يقول ذالك وهو يقبل رأسها عدت مرات…..لتقوم حنان بأحتضانها هي الاخري ولم تتوقف عيونها عن الدمو*ع هي الاخري

لتقول داليدا بخجل ودمو*ع…..

انت في الصفحة 3 من 8 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل