روايات

الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر بقلم بسمله بدوي حصريه وجديده 

الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر بقلم بسمله بدوي حصريه وجديده 

منها او بيبصلها بس… نووور هي الحااجه الوحيدة الي عوضتني عن كُل سنين الي فاتت وربنا بعتهااالي كَ مكااافأة على جهدي وصبري عن كُل الِ شوفته فِ حياتي وانتواااا بعد دا كلواااا عايزين تبعدوووها عني!!!!! على جُثتييي*ييييي وبعدييين انااااا مش عااااارف هي عرفت منين اني قوووت عنها خداااامه او اني معتبر الجواز دا مؤقت وبعدين واللهِ العظيم الكلاااام داااا قبل ما اشووووفها انا للاااازم اعرف ونها كلااامه وهو بيسيب الاوضه بسرعه
اشرف لسا هيمنعه الجد مسك ايده بمعنى سيبه…
عند نور فوق بتعيط في حضن سااره وساره بتحاول تهديها
ساره بحنان….. خلاص بقا ينور ياحبيبتي كفاايه عياط
نور بعياط…… يماما هو ليه بيعمل معايا كدا ليه دا انا بح وسكتت بكسوف
ساره بخبث وفرحه….. قولتي اي سكتي ليه؟
نور بحب وخجل …. انا انا اا بحبه
ساره بحب حضنتها وقالت بفرحه…… وهو كمان والله ينور مش بيحبك بس بيعشقك بس لازم نربيه الاول وابتسمت بخبث….. نربيه على عمايله فيكي دي وانه لازم يعرفك بكل حاجه قبل ما تحصل ويتحكم في غيرته دي ومايهينكيش قدام حد
نور بفرحه ودموعي……. انا بحبك اوي اوي ﯾَ ماما بجد طول عُمري كان نفسي يكون ليا ام وربنا عوضني بيكي قاطعهم دخول سليم بعصبيه….. نوووووووووور
ساره بخضه….. في اي ﯾ سليم وبعدين بتعلي صووتك ليه كدا
سليم بهدوء مُخيف…. لو سمحتي ياأمي اخرجي بعد أنك الوقتي
ساره باعتراض…. بس
سليم بنفس النبره.. لو سمحتيي ياأمي اخرجي الوقتي
نور ماسكه دراعها جامد وبتقولها بصوت واطي….. مااستيبنيش
ساره بخوف من نظرات ابنها وبصوت وطي… احنا قولنا اي ينور خليكي قويه وانا واقفه برا ماتخافيش انا معاكي وكلنا..
هزت راسي بهدوء وهي بتتحشى النظر لسليم ثواني ورفعت راسها على صوت تقدم جذمته ليها….. اانت انت بتقرب كدا ليه
سليم بحذر… عرفتني مين اني اني… احم كنت قايل ان جوازنا مؤقت وانك بس خدامه..
نور ابتسمت بوجع…… هو دا بس الي همك
سليم بحنان….. ردي ينوري على سؤالي
نور بغيظ….من ست زفته بتااعتك ومتحااولش تنكر عشاان هي موريااني الشاااات والريكووورد بصووتك
سليم بخجل…. انا ينوري…. احم واللهِ كل دا حصل قبل ما اشووفك… انا انا اسف على كلامي السخيف دا
نور بقووه…… اسف على اي ولا اي ولا اي ياسليم باشا وبعدسن الِ انكسر قلبي مش كبااايه ولا اتكسر عمره ما يتصلح 💔.
سليم بحذر… يعني اي
ياااعني هتطلقني ياااسليم انت متيستاهلنييش انا مليووون واحد يتمناااني واذا كان على قلبي هدوس عليه اهم حاجه كراامتي… وهتجوز كمان الي بيحبني وماازن ببن اونكل مدحت صاحب سامي… وكمان لطيف وبيحبني ودكتور في الجامعه وو.. قاطعها سلييم بجووون….. على جث*تيييي ياااااانووور انتي ملكيييي لوحدييي يااانوووور لياااا ولوحديييي
نور بقوه لكن من داخلها هتمو”ت من الخوف……..لا مش ملككك فاااهم
سليييم بعصبيه وغيرته عمته…… يبقَ هخلييكي ملكيي ياانوررر وقلع تيشرته

نور برعب…. انت انت هتعمل اي ياااسليم لا والنبي بالله عليك لا كله الا كده سلييم والنبي ما تخليني اكرهك ارجوك لاااا
سليم فاق اخيرا على صراخها…. غوووري من وشي
عدا اسبوع ونور بعييده عن سليم ومن يومها هو ماشفهااش وهيتجنن على الاخر
وفي يوم راجع من الشغل بيبص لقا في نااس في الصالون ونور جايه عليهم وماسكه عصير فِ ايدها واول ما شافته الصنيه وقعت من ايدها بخوف
سليم بهدوء مُخيف…. مين دول وبيعملوا اي هنا
الجد بتوتر….. انت انت جيت امته مش كنت قايل انك جاي الاسبوع الجاي
سليم بترقب وبنفس لهجته المخيفه……. وجيت بدري مين دول بقا
مفيش رد ثواني و رد شاب بعيون زرقا وشعر كيرلي عسلي….. انا مازن العريس وكنت جاي اطلب اي نور
سليم عروقه برزت وعيونه اسودت اوي وقال بترقب…. نور مين
مازن بهدوء وبيشاور على نور…. نور دي
سليم بغضب جحيمي ووو

نوووووووووور
جري عليها بلهفه وخوف واشتالها ودخل بيها واتجاهل اندهاش الجميع وبصوت جمهوري…. هااانيا تعااالي شوووفي مااالها انجزي
هانيا بخوف….. حاضر بس اهدى الاول و
سليم بعصبيه…… اخلصيييييي انتي لسا هتقوليلي اهدى واتزفت انجزي
هانيا بهدوء….. حاضر اخرجوا عشان اعرف اكشف
سليم ببرود وجه كلامهم ليهم….. سمعتوا قالت اي
ساره لسا هتتكلم الجد شاورلها بتعالي وخرجوا
سليم بعصبيه….. ااي يا هاانيا داااا انتي هتخديلي صوووره ماااتخلصي اكشفي عليهاااااا
هانيا بصدمه…… هو هو انت هتفضل هنا في الاوضه وانا بكشف عليها
سليم ببرود…… ايوا عندك ماانع اخلصي
هانيا بخوف وصدمه من جر*اءته حتى قدام اهله…… ح حاضر
بعد شويه نور فاقت….. اااه انا فين.. هو اي الي حصل وفجأه وقعت عينيها على سليم الي بيبصلها ببرود عكس النار الي جوا*ه ومربع ايده قدام صدره بلا مبلاه…. الف سلامه ووجه كلامه لِ هانيا بخبث…. حبيبتي نور عامله اي
نور عيونها اتوسعت على الاخر بصدمه والدموع لمعت فِ عيونها…….. حبيبتي!!!! ونور!!!!
هانيا بابتسامه سمجه…. هي بس ضعيفه اوي الفتره دي مش بتتغذى حلو شكلها اكلها ضعيف دا غير انها حساسه وبتتأثر باقل حاجه

 

انت في الصفحة 7 من 10 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل