
اسماء / انا كويسه
مرت ربع ساعه بداءت اسماء أن تتالم كثيرا فهي قد كذبت عليهم بخصوص السن لاحظ اسر سكونها
اسر / اسماء انتي كويسه
اسماء بضعف / اااه انا كويسه
اسر / يا دكتور تعالي شوف هي مالها باين انها تعبانه
الدكتور / اهدي بس لسه شويه صغيرين
بداءت اسماء ترتجف وامسكت بيد اسر
اسر بعصبية / شيل البتاعه دي من دراعها حالا اخلص
الدكتور / خلاص خلصت اهي
اسر / بقلك شيلها حالا
اسرع الدكتور لينزعها عن يد اسماء التي فقدت وعيها وأسرع اسر بامساكها
الدكتور / حطها هنا بسرعه
سطحها اسر علي السرير وأخذ الطبيب الدماء وذهب الي ساره
وبعد فتره طويله
الدكتور / الحمد لله المريضه اتخطت مرحله الخطر وهي حاليا في اوضه عاديه لو عايزين تشوفوها
امنيه بلهفة / يلا يا ابراهيم ساره فاقت بس ايه ده فين اسماء
الدكتور / البنت التانيه دي اغمي عليها ومن وقتها مفاقتش هما بيحاولو معاها
امنيه / ارجوك طمني عليها لما تفوق
💙💚💜🖤🧡💛💚❤❤
فتحت ساره أعينها وقالت بتعب / انا فين
امنيه ببكاء / ساره انتي كويسه
ساره بضعف / ايه اللي حصل
امينه / محصلش حاجه بس اهدي
ساره / هي فين صحبتك اسماء
امينه / انتي كنتي محتاجه دم وهي اتبرعت ليكي وهي تعبانه ف الاوضه التانيه
ساره بذهول / ايه ازاي وهي عملت كده ليه
امنيه / بتقول ساره صحبتي ومش هسمح يجرالها حاجه
ساره بندم / انا عايزه اشوفها لو سمحتي
امينه / انتي اتجننتي انتي لسه تعبانه مينفعش
ساره / خلاص هاتيهالي
امينه / حاضر اصبري ابراهيم من فضلك قول لأسر يجبيها
ابراهيم / ماشي وذهب إلى اسر
ابراهيم / اسر البت صاحبه امنيه فاقت ولا لسه
اسر / فاقت بس تعبانه
ابراهيم / طيب هاتها وتعالي بسرعه
اسر / بقلك لسه تعبانه
ابراهيم / البت اللي جوا عايزه تشوفها لو مش شافتها هتيجيلها وهي تعبانه
اسر / خلاص هجيبها
دخل اسر غرفه اسماء
اسر / اسماء لو سمحتي ساره عايزه تشوفك
اسماء بضعف / ماشي يلا
اسر / طيب تعالي اسندي عليا
استندت اسماء عليه وذهبت إلي ساره وما أن راتها ساره حتي ندمت اكثر فهي ظلمتها وحكمت عليها دون أن تعرفها
اسماء بضعف / حمد الله على سلامتك يا ساره خضيتني عليكي
ساره بحزن / انا اسفه يا اسماء بجد
اسماء / علي ايه يا هبله انتي صحبتي واختي
ساره / علي كل اللي عملته معاكي
اسماء / انتي مش عملتي حاجه انا فهماكي يا سووو خلاص بقا خليكي فريش
ساره / هههههههههههه الله يخربيتك انتي مصيبه
امنيه / هتفضلو تضحكو وانا واقفه زي كيس الجوافه كده
اسماء / لا طبعا يا موني ده انتي اللي ف القلب
ابراهيم / اذا خلصتو حب ورومانسيه ممكن اخد مراتي اللي ف حكم خطيبتي دي اقعد معاها شويه
اسماء / خدها اشبع بيها
ساره / طريق السلامه يا موني
امنيه / واطيين من يومكم
اخذ ابراهيم امنيه وذهبو
💜💜💜💜💜💜
في السيارة
امنيه / احنا رايحين فين
ابراهيم / رايحين البيت
امنيه / ايوه بس ده مش طريق البيت
ابراهيم / ايوه ما هو بيتي
امنيه / ايه !!!!!!!
ابراهيم / ايه مالك واخدك تتفرجي علي بيتك وتشوفيه
امنيه / ابراهيم رجعني البيت حالا بقولك
ابراهيم / تؤ مش هرجعك انتي مراتي ومش عيب ولا حرام انك تيجي معايا
صمتت امنيه وهي خائفة من تصرفات ابراهيم المتهوره
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
في منزل ابراهيم
امنيه / واووو حلو ذوقك اؤي
ابراهيم بغرور / عارف
امنيه / مش تاخد ف نفسك مقلب اؤي كده وبعدين انا خلاص شفت البيت عايزه اروح بقي
ابراهيم / بس لسه في حجات مش شوفتيها
امنيه / زي ايه مثلا
ابراهيم بمكر / زي اوضه النوم
امنيه / اهي دي علشان ادخلها وانت معايا لازم اجيب معايا بودي جارد
ابراهيم / اشمعنا
امنيه / علشان انا عرفاك يا قلي** الاد**
ابراهيم / ديما فهماني صح يلا بقي علشان تشوفيها
كادت أن تعترض امنيه ولكن ابراهيم لم يترك لها المجال حيث حملها وذهب بها الي الغرفه
امنيه بصريخ / نزلني يا ابراهيم والله لاقول لماما
ابراهيم / قولي لها هقولها انك انتي اللي دخلتي الاوضه وبوستي*** كمان
امنيه بشهقه ووضعت يدها على فمها
امنيه / انت انت قلي** الاد**
ابراهيم / وايه الجديد يا طفله
انزلي بقا
رماها علي السرير وفك ازرار قميصه
امنيه بخوف / انت هتعمل ايه
ابراهيم / اصل الجو حر اؤي وانا بحب اكون علي راحتي
وخلع قميصه
امنيه بصريخ / يالهووووي البس هدومك ارجوك
ابراهيم / مش لابسهم اصلا لا أنا ولا انتي هنحتاج الهدو** دي دلوقتي
امنيه / ابعد يا ابراهيم وبلاش تهور انت وعدت ماما
اقترب ابراهيم منها وأخذها الي أحضانه وقبل جبينها
ابراهيم / اهدي يا قلبي انا مستحيل اعملك حاجه من غير ارادتك انا منكرش اني همو,ت وتبقي مراتي بجد بس مستحيل اخون الامانه ومستحيل اخليكي تخافي مني انا كنت بهزر معاكي
امنيه ببكاء / انت وحش علفكره خوفتني
ابراهيم / احنا هنضحك علي بعض عايز تفهميني انك مش حابه الموضوع
امنيه / يا ابني انت اخلاقك فين
ابراهيم / هااا خدها محمد صلاح يا عنيا
امنيه / ربنا يقدرني علي قله ادب**
ابراهيم / ربنا يقدرني علي عنادك يلا علشان اوديكي عند ماما يا دلوعه ماما
امنيه / ماشي يا كابتن ابقي قول كده قدامها يلا
💜💜💜💜💜💜💜💜
في المستشفى
اسماء / ساره انتي فين عيلتك
ساره / مسافرين وانا قاعده مع عمتي
اسماء / وعمتك عايشه لوحدها
ساره / لا هي وابنها السيد
اسماء / امممممممم السيد فهمت انا كده
ساره / فهمتي ايه يا ابله نظيره
اسماء / فهمت الاسم اللي كنتي بتقوليه وانتي نايمه واضح أنه محتل كل كيانك صح
ساره بخجل / مش اؤي يعني حب عادي
اسماء / لا واضح أنه عادي لا وكمان قاعده معاه ف البيت يعني أن شاء الله هنحضر فرحك وانا واخده ابنك علي رجلي
ساره / هههههههههههه الله يخربيتك يا شيخه
قاطعتهم دخول عمه ساره والسيد
السيد بلهفه / انتي كويسه ياسو
ساره / متخافش بسيطه
تركت اسماء لهم المجال وخرجت كي تذهب إلى المنزل لحقها اسر
اسر / اسماء استني هوصلك
اسماء / توصلني بصفتك ايه
اسر / بصي مش وقت عنادك الوقت متاخر وممكن حد يدايقك
بعد محاولات اسر لإقناع مشاكسته قبلت بالركوب معه
اسر / انتي اهلك مش بيسالو عليكي ولا ايه ولا هما فين اصلا
اسماء بحزن / يا ريت ملكش دعوه متدخلش ف حياتي
لم تكمل كلامها حيث رن هاتفها وكان المتصل والدها
اسماء ببرود / الوووو
صلاح / انتي مش ناويه ترجعي البيت ولا هتفضلي هناك كتير
اسماء / ياريت تبعدو عن حياتي بقي مش كفايه اللي عملتوه عايزين مني ايه ارحموني بقي ومش تتصلو بيا تاني
وأغلقت الهاتف بوجهها تحت انظار اسر المصدوم ماذا فعلوا لها حتي تكرهم هاكذا قاطع أفكاره اسماء
اسماء/ لو سمحت نزلني هنا بعيد شويه علشان محدش يتكلم عني
اسر / زي ما تحبي تصبحي على خير
اسماء / وانت من اهل الجنه
🖤💜🖤🖤🖤🖤💜
في منزل اسماء دخلت مسرعه ولم تغلق الباب وذهبت إلي غرفتها وأخرجت من خزانتها شريط به حبوب
كنت متأكدة اني هحتاجه ف يوم من الايام علي الاقل هيخلصني من حزني ومش هيخليني احس باي حاجه
💔💔💔💔💔💔💔
كاد اسر أن يرحل بسيارته ولكنه وجد هاتف اسماء وقد نسيته فذهب كي يعيده إليها ذهب إلى شقتها ووجد الباب مفتوحا
اسر / إسماااااء اسماء
ولكن لا يوجد رد ف دخل اسر وصدم مما شاهده
اسر / 😯😯😯
الفصل السابع
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
روايه عنيده ملكت قلبي ❤
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
بقلم /Rodyqueen
❥❥❥❥❥❥♬♬❥❥❥
دخل اسر إلي منزل إسماء فوجد الباب مفتوحا
اسر / إسماااااء اسماء
لم يجد اسر اي رد من إسماء فدخل اسر وظل يبحث حتي وصل إلى غرفتها ظل ينادي باسمها ولكن لا يوجد رد
فدخل اسر غرفتها فلمح اسماء جالسه على الأرض متكوره علي نفسها وتضحك
اسر / اسماء انتي كويسه
اسماء / انا كويسه هههههههههههه كويسه جدا
اسر بعصبية/ اسماء انتي شاربه ايه
اسماء بضحك / انا مش شاربه حاجه بس انا عايزاك معايا دلوقتي تعالي
أمسكت اسماء بقميص اسر وكادت أن تقبل**ف صفعها اسر بقوه
اسر بعصبية شديدة/ انتي شاربه مخدرات تعالي هنا
امسكها من شعرها ووضعها في البانيو شهقت اسماء وامسكت به وبكت بشده
اسماء / اسر متسبنيش ارجوك
اسر بعصبية/ اسكتي دلوقتي يا اسماء انتي مش في وعيك
اسماء ببكاء مرير / خليه يبعد عني
شعر اسر بغصه في قلبه لرؤيه دموعها
اسر لنفسه / اوعي تضعف يا اسر متنساش مهمتك هنا ايه
فاق اسر من تفكيره علي تلك المشاكسه النائمه علي ذراعه فحملها ووضعها برفق علي السرير
اسماء بضعف / ارجوك خليك معايا انا خايفه اؤي
اسر / ششششش اهدي انا هنا مش هسيبك نامي واطمني
نامت اسماء وظل اسر يمسد علي شعرها بحنيه وهنا دار حوار بين قلبه وعقله
القلب / ايه بتحبها
العقل / مستحيل دي مجرد مهمه وانا لازم أكسبها
القلب / مش هتقدر تاذيها
العقل / لا دي مدمنه ودي مهمتك انك تقبض علي كل المدمنين ومحدش يعرف حقيقتك لسه
القلب / انت متعرفش ايه الظروف اللي خلتها تعمل كده
العقل / اسر اتقرب منها لما تحصل على كل المعلومات واقبض عليها ومش تنسي انت جيت هنا ليه
اسر / عندك حق
وهنا انتصر العقل علي القلب
🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤
كانت امنيه نائمه وجاءها اتصال من ابراهيم
امنيه بنعاس / الوووو
ابراهيم / ايه يا حبيبتي صباح الخير
امنيه / صباح الخير يا كابتن الساعه واحده حرام عليك عندي مدرسه بكره
ابراهيم / وحشاااااااني موووت
امنيه/ وانت كمان بس سيبني انام
ابراهيم / ده انتي فصيله يا شيخه
امنيه / انا عايزه انااااااااام والنبي
ابراهيم / اه من حق انتي بتاخدي درس رياضه عند مين اصل عندي ليكي مدرس ممتاز لو تحبي
امنيه بمكر / لا الاستاذ بتاعي مستحيل اسيبه وهو اشطر من المدرس بتاعك
ابراهيم / ليه يعني عنده كام سنه ده
امنيه / معرفش والله بس شكله شباب
ابراهيم بغيره / لا والله طيب هو حلو كده وامور صح
امنيه / اه اؤي وعنده غمزاتين
ابراهيم / اقسم بالله طيب ربنا يسترها ومش يبقي عنده اربعه اروح اعملهم ف وشه
امنيه / حرام عليك يا ابراهيم ده مش بيبطل يتصل بيا علشان اجي الدرس
ابراهيم / بقلك ايه اديني رقم الاستاذ
امنيه / ليه بقي أن شاء الله
ابراهيم / علشان اختبره ف الرياضه اشوفه قوي ولا لا ف الرياضه
امنيه / هههههههههههه انت هتقولي مانا عارفه اختبارتك
ابراهيم / المهم سيبك دلوقتي من الاستاذ ده هبقي اعاقبك لما اجي
امنيه / امال عايز ايه
ابراهيم بخبث / انتي لابس**ايه
امنيه / وانت مالك يا رخم
ابراهيم / إيه يا بنتي ده سؤال عادي يعني انا دلوقتي لابس بيجامه وانتي
امنيه / بطل قله ادب بقي
ابراهيم / يعني لابسه بيجامه ولا لابسه فستان ولا قالع*** خال***
امنيه / يالهووووي انت معندكش دم انا هقفل سلام
ابراهيم / امنيه امنيه هههههههههههه قفلت
🖤💜🖤💜💚💙💚💙💚
في الصباح استيقظت الفتيات وذهبو الي مدرستهم
اسماء / اااااه يا دماغي انا مش فاكره اي حاجه خالص يا امنيه من وقت ما وصلت البيت امبارح
امنيه / عادي بتحصل بس ايه الاسود اللي تحت عيونك ده
اسماء بتوتر / هااا لا ابدا ده تلاقيه اجهاد بس
امنيه / اه مقطعه الكتب انتي من المذاكرة
اسماء / عايزين نروح نطمن علي ساره النهارده بعد المدرسة
امنيه / اوكي يلا ندخل عندنا حصه مستر اسر وده مبيرحمش
ذهبت امنيه واسماء الي الفصل ووجدوا اسر قد دخل الي الفصل
امنيه / انا اسفه يا مستر علي التاخير
اسر / اتفضلي وياريت متتكررش
اسماء / اسفه يا مستر بس ٠٠٠٠٠
اسر بعصبية / اطلعي برااا محدش ييدخل ورايا
اسماء / ازاي انت لسه مدخل امنيه حالا
اسر / براحتي ادخل اللي انا عايزه
اسماء / لا مش بمزاجك القانون مش تطبقه عليا بس
آسر / مش علي اخر الزمن حته طفله زيك تعلمني ايه هو القانون اطلعي برااا حالا
اسماء بدموع / ماشي والله ما هسيبك
وركضت تحت دموع امنيه من اجل صديقتها وحزن اسر لرؤيه دموعها ولكن لا مفر من الحقيقة
ذهبت اسماء الي المدير بخطه خبيثه
اسماء بتمثيل / ينفع اللي حصل ده حضرتك انت مترضاش بالظلم صح
المدير / انا هدخلك الفصل حاضر
اسماء بدلال / وتعاقبه علشان خلاني اعيط
المدير / تعالي معايا
ذهب المدير الي اسر ودخل الفصل فقامت الفتيات واسر
اسر / اهلا حضره المدير
المدير بعصبية / ازاي يا استاذ تفرق بين طالبتين بالشكل ده احنا مدرستنا محترمه مش بتقبل الوساطات
اسر / يا حضرة المدير افهمني
المدير / مش عايز اسمع حااجه يا اسماء تعالي يا حبيبتي
اسماء ببرائه مصطنعة / مش عايزه اكون السبب ف المشاكل بينكم يا استاذ
المدير / ادخلي يا حبيبتي فصلك ومتخافيش
اسماء بغرور / ميرسي يا حضرة المدير
ودخلت أسماء بينما اسر كاد أن يحترق من الغضب
اسر ف نفسه / ورحمه امي ما هسيبك
💛💛🧡🧡🧡❤💛❤🧡❤
امنيه / هههههههههههه انتي مصيبه يا بت يا سوكا
اسماء بغرور / أما وريته النجوم في عز الظهر
امنيه / ايه ده اسماء الحقي ابراهيم باعتلي رساله بيقول أنه جاي ياخدني
اسماء / ياخدك فين يا خساره تربيتي فيكي يا امنيه
امنيه / بلاش دماغك الشما** دي بقي هنروح انا وهو نشتري هدوم
اسماء / اه واكيد الهدوم دي موجوده في شارع الهرم صح
امنيه / امشي يا بت ده انتي مصيبه
بعد انتهاء الحصص رحلت إسماء وامنيه
وأثناء ما كانت امنيه في الطريق تنتظر أن يأتي ابراهيم إذ بسياره سوداء ينزل منها شابين ملثمين ويخطفوها تحت صراخها
اتي ابراهيم الي المكان المتفق عليه ولم يجد امنيه ووجد السلسله علي الأرض
ابراهيم / امنيييييه
💔💔💔💔💔💔💔💔
كانت اسماء في المنزل وسمعت صوت الجرس فتحت الباب ووجدت اسر ومجموعة من الظباط
اسماء بخوف / خير في ايه
اسر / انتي مطلوب القبض عليكي بتهمه سرقه فلوس وتعاطي مخدرات
اسماء بصدمه /
💔💔💔💔💔💔
الفصل التامن
♕♕♕♕♕♕♕♕
بقلم /Rodyqueen
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
روايه عنيده ملكه قلبي ❤
♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛
اسر / انت مطلوب القبض عليك متهمه بسرقه فلوس وتعاطي مخدرا**
اسماء بصدمه / اللي انت بتقوله ده انا مسرقتش حاجه انت اكيد غلطان في العنوان وبعدين انت مين اصلا عشان تيجي تقبض على
اسر بتكبر / انا الظابط اسر الحديدي ضابط مكافحه المخدرا**وانت مطلوب القبض عليكي
اسماء ببكاء / وايه موضوع السرقه ده كمان
اسر / والدك يا انسه قدم بلاغ ضدك انك سرقتي فلوس من البيت علشان تروحي تشتري مخدرا**
اسماء بصدمه / ازاي ده اكيد مجنون انا مسرقتش حاجه
اسر ببرود / الكلام ده تقوليه في المحكمه
بدات اسماء بالارتعاش ودموعها كانت تنساب غزاره وبدات الرؤيا تختفي تدريجيا حتى وقعت مغشيا عليها
اسر بخوف / اسماء اسماء قومي ردي علي انتي سامعاني اطلعو بره كلكم
حمل اسر اسماء بين يديه ووضعها في الفراش
اسر بندم / انا اسف يا اسماء غصب عني بس مكنش عندي اي اختيار لازم اقبض عليكي دي وظيفتي
بدات اسماء ان تستعيد وعيها ونظرت الى اسر
اسماء بتعب / اسر انت هنا ارجوك متسبنيش
اسر لنفسه / انت تقدر تنقذها يا اسر وانت ما تعرفش ايه الظروف اللي خليتها تعمل كده
اسر بحنيه / متخافيش يا اسماء محدش يقدر يؤذيكي انا معاكي
اتخذه اسر في نفسه قرار لن يتراجع عنه
اسماء ببكاء / والله انا مسرقتش حاجه خالص ارجوك صدقني
اسر / اهدي يا اسماء خلاص محدش هيقربلك نامي دلوقتي وارتاحي
رحل اسر من منزل إسماء واجري اتصالا
الشخص / الوووو اسر بيه خير حضرتك
اسر / ملف اسماء صلاح تجييهولي ثانيا تعالي عايزك ف موضوع مهم
الشخص / تمام يا اسر بيه مسافه السكه
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕