روايات

رواية ارهقني عشق طفله الفصل السادس عشر والسابع عشر بقلم الكاتبه وفاء مطر حصريه وجديده

رواية ارهقني عشق طفله الفصل السادس عشر والسابع عشر بقلم الكاتبه وفاء مطر حصريه وجديده

الفصل 16 (قبله مميته)
ارهقنى عشق طفله

شادى : فرررريده
فريده بعد وقوع الهاتف منهاا صرخت برعب : ش شادى
شادى : فين بقيه الهدوم ..مش قولتلك تحضريلى شنطتى الكبيره عشان هنقعد هناا
تنفست بصعوبه : مش مهم يا شادى نبقى نشترى من هناا
شادى : تمام جهزى نفسك عشان كمان شويه هننزل نشترى كل حاجه
ثم خرج وأغلق الباب خلفه
فريده : اوووف الحمد لله طلع مسمعنيش
فى غرفه شادى بسخريه : هه مفكره انى مسمعتهاااش ..بس والله لأطلع عينها بس بهدوء ..خلينا نلعب
***************************
مهاب أخذ كوب الماء الموضوع ع الكومود ثم أفرغه على حور ..قامت فزعه
حور : ااااه يا رااسى ..انت عملت فيا ايييه
مهاب : قومى خدى شاور والبسى حاجه عدله عشان رايحين حفله تبع المافيا النهارده الساعه 7
حور : ماشى
ثم دلفت للمرحاض دون الجدال معه
★****★
فريده وهى تمسك بذراع شادى : تعال ندخل المحل ده يا شادى
شادى : يلاااا
ثم انتقوا لبس أقل ما يقال فى غايه الجمال وزوق رفيع جداً
فى المسااء
شادى بصراخ : فرررريده اخلصى اتأخرناا
فريده ببكاء : متزعقش فيااا ..كل ده عشان حفله طب مش رايحه معاك
شادى : انا مش فاضى لشغل العيال ده انتى حره انا مااشى
ثم ذهب دون أن يعيرها اهتمام
فريده بخبث لنفسها : امممم حيث كده بقى نتسلى شويه
ثم أرتدت فستاااان قصير للغاايه يبرز أقصر مما يخفى وفردت شعرهاا ووضعت ميكب صارخ مثل العاهرات وذهبت للحفل

★****★
مهاب : حسك عينك تحطى ذره ميكب ..خلى اللى حصلت النهارده ده يحصل تااانى
حور بخوف : لاا بس لازم أحط عشان ايدك اللى مبوظه وشى دى
مهاب بصراخ : قسماً بالله لو حطيتى نقطه حتى لأكون دافنك مكانك ثم تحدث بخبث : وجهزى نفسك يا مراتى عشان هاخد حقوقى منك النهارده
حور بفزع : إ اا انت بتقول ااااايه ..ده لا يمكن يحصل لاااا
مهاب بلامبالاه : مستنيكى فى العربيه
أما حور فجلست تبكى بشده على حالها وتمنت لو ماتت مع والدها ووالدتهاا …ثم أفاقت لنفسها ورجعت قويه مرةً أخرى وارتدت فستان فضفاض بلون الكشمير وفردت شعرها على وجهها حتى يخفى القليل من آثار أصابعه ثم ركبت معه السياره وذهبوا للحفل
صدم شادى عندما رأى حور مع مهااب ..توقع أن لا تحضر هذه الحفله وذهب تجاههم
شادى : هاااى مهااب ..هاى حوريتى
ضغط مهاب بشده على خصر حور بتملك : حوريتى أناااا ولا انت متعرفش اننا اتجوزناا ولا ايه
شادى بصدمه : حوور ده بجد
أومأت حور : ايوه يا شااادى
ضغطه أخرى على خصرها حتى تأوهت ..همس مهاب فى أذنها : لو نطقتى اسم راجل تانى على لسانك هكون قاطعهولك
بعد قليل من المحاورات والمناقشااات فى هذا الحفل اللعين ..توقفت كل الرؤيه والسمع عندما رأوا هذه الملاك تدلف للقاعه ..تمشى بغرور وتكبر تجاه شادى
أما شادى فكانت عروق رقبته بارزه من شده التعصب والغضب من الذى ترتديه وبثانيه لم يراعى بقيه الناس وأنقض عليهاا وأمسكها من عنقهاا بشده يخنقهاا
شادى بفحيح كالأفعى وعين محمره : اييه الـ انتى لبساه ده يا ****
فريده تحاول الفكاك من يده ووجهها احمر من الخنقه : ااااه ش ش شادى هم همو,ت س سيبنى
وبلحظه كاان مهاب ممسك بيد شادى وأبعده بقوه. أما فريده استمرت بالاسعال ونظرت بخوف لشادى ..اللعنه هى أخرجت الشيطان بداخله و ايقظت غيرته ..هى كانت تود رؤيه غيرته فقط لاا مو,تهاا
شادى وهو يخلع معطفه ويلبسها اياه بقوه
شادى : يلاا قدامى على العربيه حسابنا بعدين
فريده ذهبت للعربيه بقلق شديد ثم ركبت
حور : شادى استنى ..مين دى
شادى : واحده
حور : افتكرتها واحد
شادى : يوغتى ظريفه ..اكيد انا لو عايز أقولك كنت قولت على طول ..بس بعدين هبقى اقولك سلام
حور بترجى : شادى أرجوك متعملهاش حاجه .الست مننا بتبقى ضعيفه أوى ومش حمل ضر,ب ..عرفها غلطها بهدوء
شادى لم يعير كلامها انتباه : خلى بالك من جوزك سلام
صدم شادى عندما رأى حور مع مهااب ..توقع أن لا تحضر هذه الحفله وذهب تجاههم
شادى : هاااى مهااب ..هاى حوريتى
ضغط مهاب بشده على خصر حور بتملك : حوريتى أناااا ولا انت متعرفش اننا اتجوزناا ولا ايه
شادى بصدمه : حوور ده بجد
أومأت حور : ايوه يا شااادى
ضغطه أخرى على خصرها حتى تأوهت ..همس مهاب فى أذنها : لو نطقتى اسم راجل تانى على لسانك هكون قاطعهولك
بعد قليل من المحاورات والمناقشااات فى هذا الحفل اللعين ..توقفت كل الرؤيه والسمع عندما رأوا هذه الملاك تدلف للقاعه ..تمشى بغرور وتكبر تجاه شادى
أما شادى فكانت عروق رقبته بارزه من شده التعصب والغضب من الذى ترتديه وبثانيه لم يراعى بقيه الناس وأنقض عليهاا وأمسكها من عنقهاا بشده يخنقهاا
شادى بفحيح كالأفعى وعين محمره : اييه الـ انتى لبساه ده يا ****
فريده تحاول الفكاك من يده ووجهها احمر من الخنقه : ااااه ش ش شادى هم همو,ت س سيبنى
وبلحظه كاان مهاب ممسك بيد شادى وأبعده بقوه. أما فريده استمرت بالاسعال ونظرت بخوف لشادى ..اللعنه هى أخرجت الشيطان بداخله و ايقظت غيرته ..هى كانت تود رؤيه غيرته فقط لاا مو,تهاا
شادى وهو يخلع معطفه ويلبسها اياه بقوه
شادى : يلاا قدامى على العربيه حسابنا بعدين
فريده ذهبت للعربيه بقلق شديد ثم ركبت
حور : شادى استنى ..مين دى
شادى : واحده
حور : افتكرتها واحد
شادى : يوغتى ظريفه ..اكيد انا لو عايز أقولك كنت قولت على طول ..بس بعدين هبقى اقولك سلام
حور بترجى : شادى أرجوك متعملهاش حاجه .الست مننا بتبقى ضعيفه أوى ومش حمل ضر,ب ..عرفها غلطها بهدوء
شادى لم يعير كلامها انتباه : خلى بالك من جوزك سلام
رأته فريده يتقدم من السياره فبدأت بالارتجاف
هو ركب بهدوء مريب وبدأ بالقياده دون الحديث اطلاقاً
فريده من كثره التوتر والقلق تضغط على شفتيها بشده حتى تكتم شهقاتها من الخوف
شادى بصرااخ : كفاااايااا
لم تفهم فريده ما يعنى واستمرت بالضغط على شفتيها وبلحظه كان أوقف شادى السياره وجذبها على رجله وأخذ شفتيها فى قبله مميته
شهقت فريده من الصدمه وهذا فتح له المجال ليتعرف على فمهاا من الداخل وكانت قبلته تزيد عنف وقسوه عندما يتذكر أن مهاب وغيره من الرجال رآها هكذا
اما هى برغم من القبله القاسيه فكان قلبها يقرع كالطبول وبادلته قبلته بلهفه ويدها تحيط برقبته وهذا جعله يجن أكثر وهو يزيد همجيه بقبلته ويديه تمر على جسدها بجرأه وكأنهم بعالم آخر ..كادت تختنق لولاا هو تركها لحاجتها للهواء ..بلحظه كانو عادو للواقع وخجلت فريده بشده ونظرت من الشباك للخارج ..أما شادى فلعنها بسبب جمالها هذا ..لولاها جميله ماكان فعل ذلك ..هكذا أقنع نفسه ..ثم قاد السياره وصولاً لفيلته
بعد دلوفهما للڤيلا …..
مهاب : اووووه بلاك ، لقد تأخرت كثيراً
بلاك : أنا من يقول تأخرت أم لا ..هل لك ان تحاسبنى على تصرفاتى مهااب
مهاب : اووه لا أقصد ذلك ولكن شادى قد غادر هو وفتاته منذ قليل
بلاك فى نفسه : اللعنه فريده لماذ ذهبتى بهذه السرعه ألا تعلمين أنى اشتقت لكى اللعنه اللعنه
مهاب : يجب أن أذهب الآن .نتقابل فى الأجتماع بعد الغد
بلاك : اراك لاحقاً

السابقانت في الصفحة 1 من 4 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل