روايات

رواية عشق الحور الفصل الثالث عشر 13 بقلم مروة شحاتة حصريه وجديده

رواية عشق الحور الفصل الثالث عشر 13 بقلم مروة شحاتة حصريه وجديده

لما يشعر بكل هذا الضيق …انه بالكاد يتحكم باعصابه حتي لاينزع لسانها ويغسل عقلها ليمحو منه ذكري كل رجل غيره حتي لو كان عمها تؤمها او ذلك السليم الاحمق …. ورغما عنه تفلتت عصبيته
#مش كفايه رغي بقي الاكل هيبرد
احمق ويستحق الرجم ..لان ما قاله جعل عائشه تتململ وتهب واقفه وتقول بحرج
#استاذن انا بقي
زفر بضيق
#تستاذني فين يازفته انتي اقعدي عشان ناكل مع بعض
#معلش بقي
حور #علي فكرة لو ماكلتيش معانا مش هاكل وهيبقي ذنبي في رقبتك
هاهي الصغيره تصحح اخطائه … للمره الكم لايدري تستحوذ الصغيره علي اعجابه لتخرج عائشه من جو التوتر الذي انشئه هو بكلماته الحمقاء

#يلا ياعيشه بقي اعملي بلقمتك وتعالي اسنديني عشان رجليه وجعاني
جمله عفويه ارادت ان تخرج بها عائشه من توترتها ونجحت ولكنها اصابته بالصميم وهو يري وجهها المحتقن التي تعتقد انه لن يراه …ولكنه يراها جيدا
عائشه بقلق # حور انتي وقعتي
حور # لاء دا بس شد عضل
عائشه #_شد عضل ايه دا انتي مش قدرة تقفي ….
همست #بس بقي ياعيشه
رفعت عائشه ساقيها للاعلي لتتفلت صرخه من الصغيره وتمتليء عيناها دموع ليتوجه نحوهما

#سيبيها ياعيشه
عائشه بتركيز وهي تتفحص فخدها
#استني بس ياابيه
#استني ايه انت مش شايفه بتتالم ازاي
رمقته بنظره سريعه وقالت
#متقلقش الحمد لله مفيش كسور
قالت جملتها ورفعت قدمي حور بيديها حتي اصبحت مستقيمه امامها ثم دفعتها بقوه لتصرخ حور قال بغضب
#انتي اتهبلتي … ايه العنف دا
انزلت قدمي حور الباكيه في الارض وقالت بثقه
#مش عارفه ليه محدش عاوز يديني فرصتي في البيت دا قومي يابنتي
حور #مش قادره ياعيشه
هزت عائشه راسها لتشدها واقفه بجوارها وقالت
#اتحركي ياماما بلاش دلع
تحركت ونظرت اليها
#الوجع خف كتير
عدلت عائشه وضع منظارها الطبي وقالت
# شوفي بقي عشان الوجع يروح
خالص انتي محتاجه تعدي في ميه سخنه بزياده شويه ووويبقي فيها مطهر وتحركي رجليكي واحده واحده جوا الميه هتقومي تبرطعي
حور #ابرطع كده برضه ياعيشه
جاسر ضاحكا # مهو شكل علاجها جاب نتيجه اهوه ياحور
قالت بغيض #الله يكرم اصلكوا انتوا
الاتنين …

جاسر # … بس انتي عملتي ايه
تنحنحت عائشه وعدلت وضع منظارها الطبي ونظرت الي جاسر وخفضت بصرها
#اااشوف ياابيه …العضلات واحده زي ماتقول كده هي عملت تمرينات لفتره طويله وواضح انها اول مره …
فعضلات الحوض ركبت علي بعض بس البت دي حموله حموله يعني
حور ببلاهه #بس انا معملتش تمرينات ياعيشه
احتضنت عائشه كتفها وقالت ضاحكه
#امال عملتي ايه ياحور
كتم جاسر ضحكاته بصعوبه
#اطلعي بره ياعيشه
قالت بمرح #قعده علي قلبك ياابيه وبعدين انا هذاكر لحور حبيبتي بس هطلع اجيبلها مطهر واقول للواحظ تجيبلنا اكل غير ده
قالت جملتها ورفعت الطعام لتخرج من الغرفه اقتربت حور منه
#جاسر انت بتضحك علي ايه انا مش فاهمه حاجه
بريئه وبرائتها تطيح بعقله لثم خدها وهمس
#مش مهم بس انا فهمت … انتي كويسه دلوقتي
حركت ساقيها وقالت
#احسن كتير
احتضنها بين ذراعيه وقال بانفعال
عشق الحور
البارت الثاني عشر والثالث عشر
# ماانتي بتقولي من الصبح انك كويسه

احتضنت خصره بقوه وقالت
#خفت ااقولك تبعد عني … وتقول ان انا صغيره ومش بستحمل وو
اي البشر هي تلك الصغيره تتحمل الالم حتي لايبتعد عنها رفع وجهها وهمس
# مش هبعد عنك ياحور …
#توعدني
#اوعدك يااجمل حوريه في الدنيا …
# انا بحبك اوي ياجاسر
#يبقي معنتيش تخبي حاجه تاني اتفقنا
ارتفعت الصغيره لتطيح بالبقيه الباقيه من تماسكه لتعتنق رقبته وتقف علي اطراف اصابعها لتطبع قبله علي عنقه وتهمس
#انت طويل اوي ياجاسر
احاط خصرها بذراعه ليرفعها للاعلي وقال ضاحكا
#انتي اللي قصيره اوي ياحوريتي
اسندت مرفقيها الي كتفيه وقالت بمرح
#تفتكر ممكن اطول تاني … ممكن العب عقله بيقولوا بتطول
اقتراب ودفيء رغبه وجنون عبث ومزاح الصغيره تحمل كل اللوان الحياه لتبعثها بداخله .. رفع يده ليزيح
خصلاتها وهمس
#بس انتي كده روعه اوي … ضغننه ولذيذه .. زي العروسه اللعبه …توء عروستي اللعبه ….اللي عشقت اللعب بيها …. وقربت ادمنه
انهي جملته وانفاسه تضرب صفحه وجهها حتي اقتربت انفاسها الدافئه منه كان علي وشك التهام شفتيها المغريه لولا طرق الباب زفر بضيق وانزلها مهمهما

#الله يحرقك ياعيشه … ادخلي يافقر
ترجلت عائشه وخلفها لواحظ تحمل الطعام اما الصغيره فجلست تغطي وجهها وكان عيون عائشه الفضوليه ستعلم ماذا كان يحدث ورغم انه بالفعل مثار وعلي وشك القاء عائشه بالخارج الاانه انفجر ضاحكا

يتبع…..

 

انت في الصفحة 4 من 4 صفحاتالتالي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل