روايات

رواية وع,شقها الإمبراطور الفصل الحادي والعشرين حتى الفصل الخامس والعشرين والاخير بقلم الكاتبه آيه محمد حصريه وجديده

رواية وع,شقها الإمبراطور الفصل الحادي والعشرين حتى الفصل الخامس والعشرين والاخير بقلم الكاتبه آيه محمد حصريه وجديده

لوجودها فنادت حسين الذي اتي راكضا لها رقيه بوعبابا احتضنها حسين وبكي نعم بكي لاجل فقدنها فالاب هو من احب من قلبه بصدق ليس مرتبط بالاسم رقيه بوع احمد احمد فيين حسين بسعاده لعوده الفرحه المسلوبه من حياه ابنه في المقر يابنتي رقيه بوع عايزه اروحله حسين ؛حالا ياحبيبتي وطلب حسين من السائق ايصال رقيه الي المقر الذي اصبح الملجأ الوحيد لاحمد للهروب من واقعه وصلت رقيه الي المقر وركضت الي مكتب احمد ودفشت الباب بلهفه للقائه فوجدته منهمك بالعمل او من نفسه به كي لا يتذكرها فيتالم اكثر مما هو عليه صوتا واحدا فقط هو من اخرج احمد مما

فيه صوت معشوقته نعم صوتها رقيه بصوتا باكي ا ح م د رفع احمد انظاره ليلتقي بمحبوبته نعم لا يتوهم تقف امامه و تلفظ مه لم يفق الا عنا اقتربت منه والقت بنفسها داخل ه الامان التي افتقدته رقيه بوع انا اسفه يااحمد معرفش اذي مقدرتش اتعرف عليك سامحني يااحمد لم يتحدث احمد فقط يدع قلبه ينتعش بحب معشوقته من جديد يسمح لنفسه بتعويض ما حرم منه خرجت رقيه من ه وقالت احمد انت مش بتنكلم ليه احتضانها احمد مجددا وعت عيناه لعتقده انها فقدها فها هي الان بين ه احمد انا كنت فقدت الامل انك ترجعيلي تاني يارقيه رقيه

بوع اسفه ظل احمد محتضنها كثيرا من الوقت لم ينتبه للباب الذي يدق وعنا لم يجد الامبراطور اي رد دلف الي الغرفه فوجد احمد يحتضن رقيه وعلي وجهه سعاده تكفي العالم باجمعها ففرح للسعادته وقال بسعاده حمدلله علي سلامتك اخيرا رقيه بخجل لما راه الله يسلامك ياامبراطور مراد بمزح ؛معتش امبراطور يختي من ساعه ما شوفت اخت الذفت ده حياه من خلفه بتقول حاجه ياحبيبي وتفجاءت بوجود رقيه فىكضت لها واحتضنتها تحت صراخ احمد ومراد لها احمد ه في واحده حامل بتجري رقيه تغراب حامل وانا معرفش مبروك ياقلبي انا فاتني كتير وهتحكيلي دلفت ميرا وقالت روكا مرحب برجوعك لينا

انفجرت رقيه ضاحكه وقالت بما ان البلونه ظهرت يبقا فعلا فاتني كتيير ميرا ولا يهمك انا ونشره الاخبار الجويه هنفهمك علي كل حاجه وليد ربنا يستر يوسف ايه الجمع الكرام ده طب كويس عشان تساعدوني في ترتبات الفرح بعد بكره احمد لا ترتبيات ايه انسي يالا يارقيه وليد ترتبيات مين يابا دانا يدوب من المقر لشغل البيت مراد اتفخس علي الرجوله حياه مراد مراد لا حياه مراد مراد قولت لا ميرا ههههه انتوا بتتكلموا بالالغاز رنا مفيش حد عايزني حياه اذي بس يا سلفتي يوسف مين يقدر يقول كدا رقيه مين دي يوسف وبلا فخر زوجتي رقيه مبروك ياحبيبتي رنا

الله يبارك فيكي دلف عاصم وقال ما شاء الله كل واحد سايب مكتبه وعمال يحب حسين ههههه ما تسيب الاولاد شويه يا عاصم ولا نسيت وليد اوبا بتتكلم عن ايه يا سحس احمد انت بتكلم ابويا كدا يالا وليد وابوك راضي ياخويا اترزع في جانب يوسف بابا عايز اتجوز عاصم هي هتطير ما الفرح بعد يومين الله ابتسمت رنا بخجل فقالت حياه مسرسع علي ايه ياخويا ثم قالت مراد مراد لا حياهمراد الله مراد قولت لا عاصم هههههههه ه اكبر بقا هتبقي ام اعقلي حياه لا هو الا هيبقا ام مش انا حسين لا حوله ولا قوه الا بالله العلي

العظيم احمد يالا ياحبيبتي واخد احمد معشوقته وتوجه الي القصر اما وليد فاخذ ميرا الي الطبيبه وتوجه الي الفيلا الخاصه به اما يوسف ورنا فظلوا يعملان علي تفاصيل الحفل الاسلامي التي اردته رقيه اما الامبراطور فبعد ما قال عدد من المرات لا اخيرا قال للعنيده نعم واخذها الي المكان التي تريده وسط المياه كما تعشق هي وحملها بلطف ا علي القطعه التي تحملها تلك العنيده وقضوا يوما مميز بين المياه والسماء والحب والعند والجنون بعد مرور عده اشهر حياه اااه مراد الحقني ه اااه مراد ب حياه مالك ياحبيبتي حياه بطني بتوجعني اووي استيقظ الجميع وركضوا الي الغرفه فقالت رنا

مالك ياحبيبتي عاصم في ايه يا مراد مراد معرفش يابابا انا صحيت علي صراخها نسرين دي بتولد يالا بسرعه علي الدكتوره حياه لاااا انا مش بولد انا مش عايزه اولد الوقتي يوسف هو بمزاجك ياختي حياه بعند قولت مش هواد الوقتي يعني مش هولد هو بالعافيه ياناس ااااااااه فحملها مراد وقال افتح العربيه بسرعه يايوسف دي مش هتبطل عناد ابدا وبالفعل حملها مراد الي السياره تحت صرخاتها بانها لاتريد ان تولد الان وفي المشفي بعد.محاولات عديده من اقناع مراد لها وعدد من الاطباء اخيرا تنازلت حياه المهدي ودخلت غرفه العمليات شرطا ان من يتحمل تربيه الطفل هو مراد يكفي الالام

التي تعرضت لها وبالفعل انجبت حياه طفله تشببه حياه كثيرا بخلاف رموشها الطويله وعيناها التي تشبه الذهب فكانت في غايه الجمال احبها مراد بشده واسمها تاج لتكون التاج الذي يزين راس الامبراطور اما وليد فانجبت ميرا ولدا يشبهه كثيرا اسمه مهند كما الحت عليه زوجته اما احمد فرقيه تحمل بتؤام وفي انتظار استقابلهم لينير عالمه الذي انشائه بحبا بالغ لمعشوقته دا كانت قصتي عن العشق وعن المشاعر البريئه الطاهره الا بتكون بين الازواج بعد عقد القران اتمني منكم مفيش حد يعمل اعجاب عايزه ارائكم واتمني تجوبوا علي الاسئله دي الا منها بحسن من نفسي ياربت الكل يشارك لاني بحزن لما

بلقي فوق ال 600 اعجاب ومفيش غير 200 تعليق يهمني ارائكم بجد السؤال الاول استفادتي ايه من الراويه السؤال التاني ايه اكتر حاجه عجبتك وايه الا ك فيها السؤال التالث ايه نقدك ليا او للراويه اخيرا اتركي رساله لي او نصيحه واشكركم واتمني تكون الراويه نالت اعجابتكم ملكه الابداع ايه محمد

انت في الصفحة 5 من 5 صفحاتالتالي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
2

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل