روايات

رواية وع,شقها الإمبراطور الفصل الحادي عشر حتى الفصل الخامس عشر بقلم الكاتبه آيه محمد حصريه وجديده

رواية وع,شقها الإمبراطور الفصل الحادي عشر حتى الفصل الخامس عشر بقلم الكاتبه آيه محمد حصريه وجديده

السبب في تحقيق امنيه لابنتها واخ يظن باخوه السوء بسبب الممتلكات غادر مراد الي المقر وبدا في اتخاذ اجراءات التنزل ليوسف عن الشركات التي منحها له والده ومنح يوسف ايضا ولكن كان ينتظر حتي يصبح قدير لها دلف احمد الي مكتب مراد فوجده يجلس مع المحامي المحامي راجع نفسك يامراد بيه مراد بعصبيه متدخلش في حاجه متخصكش فين الا قولتلك عليه المحامي ب وهو يجذب من حقيبته بعض الاوراق اتفضل ياقن اخذها مراد ووقع عليها احمد انت بتعمل ايه يامراد وايه الاوراق دي مراد ذي مانت شايف احمد ايوا شايف بس ليه كل دا مراد وهو يوجه كلامه للمحامي سبنا

شويه المحامي تحت امرك يامراد بيه بعد خروج المحاني قال احمد في ايه يامراد مراد يوسف يعرف اني الامبراطور يااحمد احمد بدهشه عرف اذي مراد معرفش احمد طب ماهو كدا كدا هيعرف ايه لزمتها التنزلات دي مفهمتش مراد بألم الاستاذ فاكر اني عملت الشركه دي بالسرقه اني بسرق ابويا يااحمد وكمان قرر ينزل الشركات عشان يرجع الحسابات بنفسه احمد لا دا زودها اوي وانت بتنفذله الا هو عايزاه كدا بالسهوله دي مراد انا مش حمل جرح جديد يااحمد كفيا الا انا بمر بيه من اسيل لحد الوقتي بتعاقب علي حاجه انا ماليش ذنب فيها احمد بس يامراد انت كدا مراد

احمد مش عايز كلام في الموضوع ده احمد بس عمي مش هيسكت يامراد مراد ومين هيعرفه انا نبهت علي المحامي وهو مش هيتكلم انا هفضل هنا عشان بابا مبخدش باله انا مش عايز يحصل مشاكل بينه وبين يوسف ابتسم احمد علي قلب الامبراطور الذهبي فهو وقلبه ينزف ورغم ذلك عليهم بعد ما ارتكبوه في حقه مراد الاجتماع هيتعمل امته احمد الساعه 7 باليل في اوتيل مراد تمام احمد بس انا مش هعرف احضره مراد بستغراب ليه احمد بصوت منخفض جدا ولكن سمعه مرادعريس جديد ياخويا الحدق يفهم ثم قال بصوت مرتفع انا بجهز القصر عشان بكره عقد قران وليد هيكون

عندنا ابتسم الامبراطور وقال تصدق دخلت عليا جديده دي احمد هو انت كدا ديما اقفشني مراد بابتسامه وهو يرتدي جاكيت بذلته انا اعرفك اكتر من نفسك يااحمد ومتقلقش مش هضيع عليك شهر العسل هاخد حد من المصاممين يكون بيعرف يتكلم اسباني عشان مبقاش لوحدي احمد اهو كدا الكلام سلام انا بقا مراد ماشي ياخويا احمد سلاموز ياامبراطور مراد ب ماشي يااحمد احمد هههه اسف وتوجه احمد الي القصر اما مراد فتوجه الي القاعه فوجد حياه تجلس ب شديد وتوجه نظراتها اله الي جولينا مراد مساء الخير جولينا بدلع مصطنع مساء النور يافن كادت حياه ان تها ولكن لحظات سعاده مراد

فترجعت عن ماتنوي عنه فهي تريد اثبات انعا لا تحبه حتي ترضي عنادها انهي مراد تفاصيل التصميم المطلوب وهم الجميع بالرحيل فاوقف مراد جولينا تحت مسمع القطه العنيده مراد جولينا جولينا بسعاده نعم مستر مراد كادت حياه انا تخرج هي الاخري ولكن عنا استمعت لمراد ينادي جولينا وقفت تستمع لما يريدها مراد في حاجه ياانسه حياه حياه لا كمل كلامك اصل نسيت الاسكتش بتاعي جوا ابتسم مراد علي تلك الخدعه التي افتعلتها تلك القطه حتي تعرف مايناوي جولينا بدلع مصطنع نعم يا فن مراد جاهزي نفسك عشان عندنا اجتماع مهم حياه وهي هتروح معاك الاجتماع بمناسبه ايه جولينا بمناسبه اني

السكرتيره الخاصه لمستر مراد هو انتي متعرفيش اني بقيت السكرتيره المؤقته بتاعت مراد بيه حياه بستهزاءانتي فعلا مؤقته ياحبيبتي فشل مراد اخفاء ابتسامته فقال ممكن تيجي معنا عادي حياه وهي تتجه للخروج لا شكرا مراد بصوت مرتفع حتي تسمعه قطته الساعه 7 في اوتيل جولينا بابتسامهشكرا بافن وخرجت جولينا خلف حياه التي تكاد تنفجر من ال عاد احمد الي القصر فلم يجد احدا احمدهنيه هنيه ايوا يابيه احمد فين الهانم هنيه خرجت مع البيه من الصبح لسه مرجعوش احمد تغراب ماقالوش المكان الا راحوه هنيه لا يابيه احمد طب روحي انتي فغادرت الخاه تاركه احمد في حيره فقطع شروده دلفوف

حياه حياه بلهفه كويس اني لقيتك احمد تغراب ليه خير حياه في ايه ياابو حميد براحه عليا الله احمدابو حميد وبراحه يبقا وراكي حاجه قولي عايزه ايه وخلصيني حياه متصنعه اللامباله ابدا كنت هسالك عن الاجتماع ده الا في الاوتيل النهارده الساعه 7 احمد ايوا ماله حياه ماله ايه عايزه اعرف كل حاجه عنه احمد اه قولتيلي ايه المقابل حياه نعم مقابل ايه احمد معتش في حاجه ببلاش ياحبيبتي حياه طول عمرك معفن يالا اخلص عايز ايه احمد تتكلمي مع رقيه وتشوفيها بتحب ايه عايز اجبالها هديه وانتي هتساعديني حياه ماشي ياخويا اتكلم بقا احمد اتكلم بقا انتي واقعتي يابت

حياه هتتكلم والا اقوم احمد هتكلم ياختي حياهانجز احمد في واحده محترمه تقول لاخوها انجز حياه اخلص يااحمد الله احمد دا ياستي اجتماع مهم لينا مع اكبر مصانع اقشمه حياه انا عايزه اعرف حاجه واحده بس الاجتماع ده فيه بنات احمد فيه صواريخ مش بنات حياه نعم احمد اقصد ايوا فيه بنات بس ليا الاسئله دي حياه وهي تتجه للاعلي لا عادي صعدت حياه الي غرفتها وعزمت علي حضور هذا الاجتماع وبالفعل ابدلت ثيابها الي فستان ازرق من الستات من الاعلي وينزل باتساع وترتدي حجابا اسود وتضع ملمع شفاه فقط فكانت حقا جميله خرجت حياه من القصر فوجدت مراد بانتظارها

فتعجبت وتوجهت اليه حياه بستغراب مراد مراد اتاخرتي ليه انا مستانيكي من زمان حياه مستانيني انا مراد ايوا هو انتي مش راحه الاجتماع حياه عرفت منين مراد بابتسامه ثقهاركبي ياحياه حياه انا هجي بعربيتي مراد بعصبيه قولت اركبي حياه بعند وانت سمعتيني كويس انا هجي بعربيتي وتركته حياه دون ان تستمع لما يقول وصعدت الي سيارتها تحت نظرات ال الشديده من مراد وصلت حياه قبل مراد الي الاوتيل ودلفت الي الداخل بمفردها فوجدت طاوله ضخمه يجلس عليها ثلاث رجالا وامراتان وجولينا التي ترتدي فستانا عاري جلست حياه علي احد المقاعد تحت نظرات احدهم التي يتفحصها بنظراته الدنيئه بعد قليل وصل

الامبراطور فنتبه الجميع له تحت نظرات استغراب من حياه لم تراه فالجميع يظهر له الوقار والاحترام اشتعلت نظراتها عنا وجدت احد الفتيات كادت ان تع عيناها عليه حتي هو يبادلها النظرات كانت حياه تعلم انها محاوله من مراد لل منها فقررت ال بطريقتها الخاصه الحوار مترجم الفتاه لقد سمعت عنك الكثير مستر مراد وصت حينما التقيت بيك فانت تبدو صغيرا جدا كيف استطعت ان تفعل كل ذلك مراد بابتسامه العمر ليس شرطا للشهره ياعزيزتي العقل اهم بكثير من العمر تومس كلامك صحيح مستر مراد وهنا بمصر الجمال الشرقي افضل بكثير اريد ان اتزوج فتاه عربيه وكان يتحدث وعيناه لاتفارق حياه

التي لا تعي مايقول فهي لا تتقن اللغه الاسبانيه فهم مراد مايدور في عقل هذا الحقير فقال ب هل من الممكن ان نتحدث في العمل تومس بحرج بعتذر مستر مراد مراد لا عليك كانت نظرات جولينا تخترق حياه التي تنظر الي الفتاه الجالسه بالقرب من مراد وتتقحصه بعيناها التي تود حياه ااعهم لها جولينا بصوت منخفض ايه مه منها حياه تقصدي ايه ومين دي جولينا قصدي انتي عارفه كويس بس حبيت اقولك الا بتعميله دا مش هيجيب نتجيه مع مستر مراد لانك مش استيله المفضل حياه بسخريه وانتي بقا استيله المفضل جولينا بابتسامه يعني مش قوي بس استيالي يكفي اني

قضيت معاه شهر بس بعد كدا بقيت ذيك كدا حياه تغراب ذيي اذي جولينا بمكر هو انتي فاكراني عبيطه كلنا عارفين بالعلاقه الا بينك وبين مستر مراد حياه ب علاقه ايه يازباله انتي جولينا بصوتا منخفض متعمليش فيها انك محترمه اوي كلنا عارفين بس انتي بمركز منخفض شويه مستر مراد اكتفي انك تكوني في المكتب مش اكتر لانك حاجه موقته عنده لعبه يعني ذيك ذيي ضه بالظبط بتاخد وقت وبتيجي واحده تانيه تاخد مكانها انا حبيت افهمك يا حلوه عن اذنك وتركت الحيه حياه في دومه حزن شديده خدعها مراد كيف ظلت حياه تنظر له ولا تشعر بوعها التي ملات

عيناها فركضت مسرعه الي الخارج وهي بصوتا مسموع كان تومس يراقب حياه وما ان راها تتجه للخرج فاسرع حتي يلحق بها تومس هل انتي بخير انستي حياه انت بتقول ايه ممكن تبعد لو سمحت تومس لم ن هكذا حياه ب انا مش فاهماك من فضلك اوعي من طريقي مراد في ايه ياحياه جاءت فكره ال لها علي طبقا من ذهب فقالت مفيش بنحاول نتعرف علي بعض بس مش فاهمه هو بيقول ايه كاد مراد ان ينفجر ا ثم ابتسمت حياه لتومس وقالت هل تتحدث بالانجليزيه تومس بالطبع اتحدث عده لغات حياه هذا عملا رائع ما رايك ان تعلمني كيف اتحدث

الاسباني ابتسم تومس وقال بالطبع ثم اكمل باللغه الاسبانيه التي فهمها مراد جيدا هل تكونين رفيقتي فقد مراد سيطرته وجذب تومس من قميصه واوجزه ا مبرحا حياه ب سيبه مراد بنظرات كالرعد ارعبتها علي العربيه حياه بشجاعه مصطنعه انت بتكلميني كدا اذي انت انجننت مراد ب كلمه تانيه وهتني ياحياه حياه بعند هن وحضرتك الا هتخاليني ان اقترب مراد منها ثم قال بصوتا لم يعهد له من قبلصدقيني ياحياه لازم تتخالي عن عندك ده والا هتشوفي وشي التاني حياه ووشك التاني دا محتاجه اشوفه هيظهرلي امته اه بس مش هينفع هنا ثانيه واحده وجذبت حياه مراد الي احد الغرف التي

استجرتها امام عيناه ولم يستوعب ما تفعله تلك الحمقاء جذب مراد ذراعه منها وقال ممكن افهم في ايه وليه عجزتي الغرفه دي حياه بسخريه عشان اشوف وشك التاني الا بتهددني بيه هنا احسن مراد بع فهم هنا ايه انا مش فاهم حاجه حياه والله انا هفهمك الوش التاني بتاع مراد امجد الا جولينا وبعض البنات بتشوفه مش دا قصدك والا انا غلطانه بس تعرف انك حقير اوي انك ممكن تفكر اني ذي البنات الوسخه الا تعرفها دي انا حياه المهدي افهم بقا عمرك ما هتعرف تطولني ولا تتحداني بس صعبت عليا اوي لفيت كل ده عشان توصل لهدفك ياه بجد

بتتعب لم يكن رد مراد سوي صفعه قويه جعلتها تعود لوعيها وتعلم مع من تتحدث مراد ب شديد انتي طالق ياحياه لم تستوعب حياه ماقال لتو فقالت وصوتها يرتجف انت بتقول ايه مراد بهدوء يعكس العاصفه التي تحوم علي قلبه ذي ما سمعتي انتي حره من انك تعيشي مع انسان قذر ذيي انتي حره من القيود الا بفرضها عليكي انا بحررك من اي ارتباط اختاري الانسان الا يستحقك وكفيا كدا بس بجد شابو ليكي كسبتي ياحياه في معركه العند الا بينا بس خسرتي حاجه اكبر خسرتني للابد ياحياه بسبب العند ده انا خسرت احلي حاجه في حياتي وللاسف مش حمل

خساره تاني اتمنالك حياه اسعد مع الا قلبك يختاره وتركها مراد.ورحل رحل وسلب قلبها معه جلست حياه علي الاريكه باهمال وبكت نعم بكت متحجره القلب بكت العنيده بكت من قلبها لفقدان حبيبها ولكن مهلا لن اتخلي عنك معشوقي نعم صارت معشوقي احببتك يامن كسرت عنادي وملكت قلبي احببتك ولن اقدر علي البعد عنك فانت صارت روحي فهل يعيش الانسان دون روحه ابتسامت حياه وعلمت بعشقه الذي سيطر علي قلبها فركضت باقصي سرعه لديها حتي تلحق بحيبها فوجدته يعتلي سيارته حياه مراد لم يستمع لها مراد فقد حسم اموره ظلت حياه تركض وهي تنادي باعلي صوتا لديها حياه مراد اسمعيني مراد

تحرك مراد بسيارته ولم يستمع لها تجحر قلب مراد لما راه من قسوه فالجميع يقسو عليه حتي معشوقته قطع انفاسه وذبح قلبه عنا سمع صوت قوي وصراخ حبيبته ملكه عرش قلبه صرخه الحياه التي انارت دنياه اوقفةمراد السياره ونزل مسرعا وهو يصراخ مها مراد بصراخ حياه كانت نظراتها موجهه له مراد عنا وجدها تنازع للحياه غارقه في بحر من الاء مراد بصراخ حياه فوقي حياه بصوت يكاد يكون مسموعاسفه يامراد سامحني انا بحبك ثم فقدت الوعي تاركه اياه في حاله اعتاد عليها ولكن اشد مراد حياه فوقي حياه لا رد ايه مصير حياه ورقيه وميرا هل حادث حياه مدبر ام

صدفه من هو العدو الاكبر للامبراطور الفصل الثاني عشر مراد حياه رودي عليا حياه حياه لا رد مراد با شديد حياه عشان خاطري فوقي حياه لارد حملها مراد الي السياره واتجه مسرعا الي اقرب مشفي وهو في حاله من الصه فاحساس الذنب عاد ليطارده من جديد وبمجرد ان دلف المشفي اسرعوا الممرضات بالاجراءت اللازمه وتم نقل حياه الي غرفه العمليات تاركه خلفها قلب مراد المحطم لاجل معشوقته فالعشق ايها الساده يختلف كثيرا عن الحب الحب معني والعشق معني اخر لذلك لما اقل واحبها الامبراطور بل وعشقها الامبراطور جلس مراد علي المقعد باهمال غير مدرك للوقع الذي تعرض له حاله من

الصه لقطه واحده يراها امامه حياه تصها احد السيارات وغارقه باءها كان هذا المشهد يأبي ان يتحرك ذهن مراد لم يعلم مراد كام من الوقت ظل هكذا ولكن افاقه صوت الطبيب الطبيب حضرتك الاستاذ مراد مراد تغراب ولكن تفهم انه رمزا هام في عالم الفاشن والموضه ايوا انا الطبيب بابتسامه اتشرفت بمعرفتك يافن مراد بعدين من فضلك طمني علي حياه الطبيب الحمد لله الحاله مستقره مفهاش اي خطوره بس كسر في الق وبعض الكاات البسيطه ودا طبعا من حظها واضخ ان العربيه الا خبطتها شاقتها علي اخر لحظه فقلل من سرعته مراد بلهفه يعني هي فاقت اقدر اشوفها الطبيب طبعا

يافن هم هينقلوها غرفه تانيه حالا وتقدر حضرتك تطمن عليها بنفسك مراد شكرا يادكتور الطبيب لا شكر علي واجب دا واجبنا يافن ومره تانيه اتشرفت بيك مراد الشرف ليا انا عن اذنك لازم اعمل مكالمه مهمه الطبيب اه طبعا اتفضل وجذب مراد هاتفه وطلب رقم رفيق دربه احمد المهدي في قصر حسين المهدي عاد حسين ورقيه الي القصر فوجدوا احمد بانتظارهما احمد تغراب رقيه انتي كنتي مع بابا فين وليه مقولتليش ارتعبت رقيه وبدا علامات الزعر تظهر علي وجهها للاسف الشديد دا الا بنربيه لاولادنا اننا نعودهم ان العقاب هو ال فتبدا معانتهم بذات لو فتيات المعاناه بعد الزواج البنت

بتعيش علي طول في رعب مستمر اقل نقاش بينها وبين زوجها بتترعب منه لانها اخدت ان العقاب ديما هو ال وبالتالي بتكون شخصيه ضعيفه جدا حاولي ما تلا جوش الي ال الا في ابعد الحدود لو انتي ام وحصل معاكي كدا حاولي بقا تحفظي علي بنتك عشان ماتبقاش ضعيفه ذيك للاسف في ذمننا هذا لازم الينت تكون قوبه الشخصيه في بعض الاحيان ودي نقطه مهمه حبيت اعرفهالكم عن طريق قصه رقيه بس الفرق ان احمد بيعشقها مش بيستغل ضعفها في رجال كتير بتستغل الضعف دا ياربت الكل يطلع من قصه رقيه بالنقطه دي فقال احمد مسرعا في ايه يارقيه انا

بتكلم عادي ياحبيبتي بسال بس مش عايزه تردوي عادي جدا انا اطمن عليكي مع والدي اكتر من نفسي ثم ابتسم وقال بس الفضول هيني حسين مت ك يالا لقيتك مطنشها فقولت افسحها شويه اصل القمر ده حرام يزعل ولا ايه يا روقي احمد بدهشه فقال بصوتا منخفضقمر وروقي لا لازم اتصرف ثم قال بصوتا مرتفع الله يكرمك ياوالدي ك معنا والله حسين طبعا اخد راحتي وا حسين لاول مره عنا استشعر انها بالفعل ابنته حسين دي بنتي الكبيره ربنا يحميها لينا خجلت رقيه وبكت علي هذا الرجل الحنون فهو لايعرفها سوي من عده ايام واحبها مثل ابنته اما ابيها القي

بها لمن دفع اكثر كسلعه رخيصه معروضه للبيع روقيه بصوت يكسوه الحزن ربنا يخليك لينا يابابا حسين روح قلب بابا احمد بابتسامه مصطنعه خد راحتك يا والدي بس مش اوي يعني حسين بس يالا وبعدين ياحيوان في عريس جديد ينزل الشغل احمد ف حكم القوي ياخويا حسين ايه احمد مراد هو الا قالي انزل كل يوم ساعه واختفي برحتي معرفش ليه حسين وعمرك ما هتفهم اغه لانك غبي احمد الله يخليك ياحاج حسين من بكره تاخد مراتك وتسافر اي بلد تقضو شهر العسل احمد بابتسامه كدا انت حبيبي حسين طب وسع من طريقي ياخويا اطلع ارتاح شويه احمد اتفضل وبالفعل

صعد حسين الي غرفته حتي لا يري ابنه الحزن المخيم عليه اما رقيه فابتسمت وقالت هتوديني فين يااحمد اقترب احمد منها وقال بحنيه انتي عايزه تروحي فين ياقلب احمد رقيه بابتسامه حباي حته المهم اني هكون معاك احمد ايه دا الكلام الحلو ده لمبن التفت احمد يمنا ويسارا ثم قالاي دا مفيش الا انا يعني الكلام ده ليا رقيه بابتسامه ساحره ايوا ليك يا احمد اقترب احمد منها وقال بحب بحبك رقيه بابتسامه وانا كمان بحبك اوي احمد بفرحه طب ايه رقيه بع فهم ايه ايه احمد يعني بحبك ونظام مفيش حاجه تحت الحساب مثلا رقيه لا مفيش طبعا احمد

ب ليه ان شاء الله رقيه بمزاجي ياابو حميد احمد كدا رقيه ايوا كدا احمد ماشي يارقيه اصبري عليا بس انا ه رقيه هههه رد علي فونك الاول احمد واخده بالك انتي اوي من تلفوني بينك كدا تعرفي بعلاقاتي كلها رقيه ههههههه اه والله كلها حتي علاقتك بالامبراطور احمد وهو يشير لها حتي تصمت الله يخربيتك متودنيش في دهيه رقيه هههه اوك رد علي فونك بقا وبالفعل جذب احمد فونه فتعجب وقال اهو بيرن اهو ياختي بيطلع علي السيره هو احمد ايه ياامبراطور لحقت اوحشك تحولت ابتسامه رقيه الي عنا رات ملامح احمد تبدلت من السعاده الي الحزن احمد بعصبيه

اذي دا حصل وانت كنت فين يامراد ثم انتظر قليلا لاستماع الي مايقول احمد بلهفه وهي عامله ايه احمد الحمد لله لا انا جي في مستشفي ايه طب كويس انا مسافه السكه سلام رقيه في ايه يااحمد احمد بحزن حياه عملت حادثه رقيه ب ايه اذي دا حصل وهي عامله ايه احمد مش عارف يارقيه انا لسه عارف ذيي ذيك اهو بس مراد طمني بيقول انها حاجه بسيطه رقيه بوعياحبيبتي يا حياه انا لازم اروحلها فورا احمد مش هيتفع يارقيه كدا بابا هيحس ان في حاجه وهو من الاساس رقيه حاضر يااحمد بس ارجوك طمني احمد ان شاء الله همشي

بقا وركض احمد الي سيارته واتجه الي المشفي التي خبره عنها مراد في المشفي في الغرفه الموجود بها حياه دلف مراد الي الداخل فوجدها تجلس علي ال شارده الذهن يبدو عليها الحزن الشديد اقترب مراد منها ما ان لمحته حياه حتي تصنعت البرود وان وجوده لا يعني لها شيئا مراد حمدلله علي سلامتك ياحبيبتي حياه بسخريه حبيبتك مراد حياه بلاش تكلميني بالطريقه دي قولتلك ميت مره حياه انتي جاي ليه ها انت مش طلقتني عايز ايه مراد انا رديتك لعصمتي تاني ياحياه سعدت حياه وفرحت ومازالت تنكر حبه التي اعترفت به مازال العند يجعله تكبر وترفض تصديق الامر بعد قلبها

جعلها تعترف بحبها له وعنادها يجعلها تنكره يالها من حرب بين القلب والعند بين الاميره والامبراطور فمن سيفوز حياه وهي تتصنع ع اللامباله متفرقش لو سمحت طلقني انا مش عايزاك ابتسم مراد وقال بس دا مكنش رايك من شويه حياه انا مقولتش حاجه وبعدين انت انت انت اه انت خنتني مع جولينا وبنات تانيه كتير ابتسم الامبراطور بثقه ووضع قا فوق الاخري واسند ظهره علي المقعد ووضع يده علي وجهه وظل يستمع لها ويستمتع لما يراه ويسمعه حياه انت بتبوصلي كدا ليه مراد بشوف الاثبات الا بتقيه ليا عشان اصدقك حياه بستغراب اثبات ايه دا اقترب مراد منها وهمس بجانب

اذنها بصوته الرجولي الجذاب انك بتحبيني وللاسف ياقطتي كل ما بتحاولي تثبتيلي انك مش بتحبيني بتثبتيلي العكس انا كمان بحبك اوي حياه ب انا مش بحبك و نظره واحده من عيون الامبراطور كانت كافيه لانقطاع الحديث وترك العيون تعبر كنا يكنه القلب من عشق وجنون ابتسم مراد وقال تعرفي اني بحب عندك والتظاهر ده حياه وهي كالمغيبه عن الواقع ؛تظاهر ايه مراد التظاهر بالقوه الا بتظهريه ليا بس انا عارف انك بتحبيني ياحياه وذي ماخليتك تعترفي النهارده بحبك اوعدك انك هتعترفي بحبك ليا ادام الناس كلها حياه بعند بتحلم مراد بثقه معنديش احلام لاني بحققها كل امنياتي بس لسه واحده

حياه ايه هي اقترب مراد وقبلها قبله طويله رقيقه تحمل لها الكثير من الحب والعشق الذي احتل قلبه فصار قلبه ماسور لها ابتعد عنها وهي مازالت غير واعيه فقط تنظر له كالمغيبه عن الواقع مراد بمكر بتكرهيني اشارت له بمعني لا فقال بتحبيني فاومت براسها بمعني نعم مراد طب مش بتعترفي ليه افتعلت حياه اشاره بشفتها مثل الاطفال بمعني لا اعلم كان شكلها مضحك للغايه فانفجر الامبراطور ضاحكا علي تلك الحمقاء استعدت حياه وعيها وكادت ان تطعن قلبها الذي يفقد سيطرته امام ذلك العدوان الدخيل حياه ب انت بني ا مستفز حاولت حياه القيام وقد تناست تمام ان قيها مك,سوره

انت في الصفحة 2 من 4 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
2

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل