روايات

رواية زواج مغصوب ولكن الحلقه 5/6/7/8/9/10 حصريه وجديده بقلم ملك

رواية زواج مغصوب ولكن الحلقه 5/6/7/8/9/10 حصريه وجديده بقلم ملك

 الحلقة 8
ندي : ايه الرجل الرخم ده
فهد يرجع للوراء بنظرات حاده :بتقولي حااجه
ندي : لا مفييش
فهد يمشي وندي متنرفزه جداا من المعاامله وانه بس اتجرا يمسك ايدهاا
ندي في سرهاا : طب اه انا فعلا قدرته علي الي عمله معاايا لما تعبت وقلت انا هديله فرصه وكمان مش حكم عليه من موقف زماان بس الوقتي بيبينلي ان غلط لما هديله فرصه
اوووووف
واثنااء سير ندي شاافت اميره وجدهاا ورا البااب وبيضحكوا ..فهمت انهم كانوا مرقبينها
توجهت اليهم بسرعه
ندي : السلام عليكم
الجد : وعليكم السلام انا همشي انا
ندي : طيب يا جدو مع السلامه
اميره بتوتر : هتسبني لوحدي يا جدو
ندي : ليه انا هكلك ولا ايه اهدي بس اهدي
قررت ندي متقولهمش انها عاارفه لانها عاارفه ان جدهاا عااوز اي فرص يعرفهم علي بعض فبتحترمه جداا وبتنفذ اوامره
اما اميره نياهيا هاا هاا (ضحكه شريره )
هوريها بس مش الوقتي
………………..
جدو مشي انا و اميره قعدنا في الحديقه شويه
و فجاه ..ندي جاابت خرطووم ميه وبدات ترش الميه عليها
ندي : علشاان تحرمي تشغلي جوو الافلام عليه
اميره : اه ..والله اسفه خلااص معملش كده تااني بس سيبي الميه غرقتيني
ندي : اممممم …لا بردك
وكانوا بيهزرواا وبيضحكواا ومله القصر الرووح بضحكتهم والكل كاان مبتسم حتي الخدم كانوا يحبواا ندي حتي من تاني يووم لانها كانت بتحترمهم داايماا وبتناديهم دايماا عمو للراجل وطنط للستاات ومنعت اي حد يقولها هاانم والقااب قالت انا عوزه اسمي ندي بس
ندي واميره ذهبواا لتغيير ملابسهم ثم جلسوا معاا مره اخري
ندي بتوترو خجل : ا اميره ..فهد قالي ان احنا هنروح نشووف الكتب والهدووم بتاعتنا ونشتري وقال انك تستخدمي الفيزا بتاعتك
و … انا قلتله واله علي ان فلوسي بالبنك هسحب منها بس مرضيش و..
اميره : بس ..مصوره واتفتحت اهدي شويه فهد عنده حق انتي بقيتي من مسؤليتك الاول عاارفه انك مش مرااته بس عيشا تحت سقف بيته و ده معناته انك من مسؤليته
ندي بخل : مااشي بس ممكن تروحي تقوليله اننا نروح بكره و ناخد معاانا حد
اميره بخبث : روحي اساليه انتي هوا الوقتي هناا غرفته او نصحح الجنااح بتااعه الدور التالت كله
ندي ببلاهه شديده ولا تفهم مقصدها : حاااضر مااشي وان يكن
فااطمه بسرهاا : دي طلعت بريئه اوووي شكل كل حااجه هتحلووو و انا وجدو هنتسلي اما اروحله علطووول
…….
ذهبت ندي وذهبت اميييره جري الي جدها
اميره بلهااث : رحتله يا جدي ..رحتله
الجد بعدم فهم : مين رااح لميين …
اميره ..( حكت له ما حدت )
الجد بضحك : ههههههههه بريئه اوووي زي الملاك وقويه يا ريت تقدر تخرجه من الجوو الي عاايش فيه و تفرحه بقاا وكماان تحووش كابه البيت ده
اميره : يا ريت يا جدي نفسي اووي انا مش هقدر اعمل زيها لان بردك انا قلبي مجرووح زي اي وااحده في البيت ده وانا لما ببقا معااها بحس بالفرحه يااه واخيراا هنفرح
جدي : انا مغلطش لما قلت حااجه
اميره بضحك : طبعاا يا جدي انتي طيب اوووي
الاتنين استمرواا بالضحك والتامل لما سوف يحدث مستقبلياا
…..
عند ندي
ندي بطريقها الي فهد
ندي وصلت لباب الجناح بلهااث
ندي : اوووف ايه السلالم دي ..انا دخت و الله
ندي تدق البااب لا رد مره اخري لا يوجد رد
ندي : لا بقاا انا هدخل اشووف ايه الي بيحصل
فتحت ندي البااب و دخلت
وجدت جنااح فعلا زي الجنااح الي بالفناادق ال 5 نجووم ده علي طاابع اثري وراائع جداا و فخم
ندي دخلت وجدت صاله انتظرت بهاا
ندي بصووت عالي : فهد ..يا فهد انتي هنا ولا لأ !!!
لا يوجد رد
وكل شويه ندي تناادي عليه
ولا يوجد رد
دخلت ندي الي غرفته كانت جميله جداا و رائعه و كل شي جمييل ومنظم
ندي : واااو ايه دي هوا الجنااح ده من القصر ولا لأ مقلنااش حااجه لما لقينا القصر دهبي وجمييل و نمط اثري اما يبقا اوضه بالرقي ده لا بصرااحه لازم احترمهم 😄😄 الناس تعبوا الصرااحه هتلاقي فهد ده هوا الي امرهم بكده
ظلت ندي تتجول بجناح فهد و تري روعته
وفجاه خرج فهد من الحمااام والتفت ندي لتخبره وقفت.مصعوقه لان فهد خرج من الحماام بفوطه فقط علي خصره وجسم مفتوول بالعضلاات وطوله
فهد بعصبيه : انت ايه الي جاابك هناا انتي متعرفيش ان ممنوع تدخلي ردي
لا …….. رد ندي كانت كالتمثاال وقفه مصدوومه
فهد : ندي انتي معااايا
لا …رد ..
فهد : انتي نمتي ولا جاالك غيبوبه طيب 😂😂
لا …رد ..لا حياته لمن تناادي فقط تقف مبحلقه وكالصنم لا تتحرك ووجهها يحمر
فهد انتبه لكده واخذ ملابسه وغيرهاا
فهد : الوووو ….الوووو ندي معايا
لا ….رد
فهد : انا بشك انك نمتي
لا ….رد
قام فهد بالتصفيق اماام وجهها
ندي : اه انا فين ؟؟
فهد : انتي فيين ! بره ؟؟؟
ندي : نعم لا طبعاا مش خاارجه غيى لما تسمع جاايه ليه
فهد : هاا ..جاايه ليه
ندي : ( و حكت له ما تريد )
فهد : مااشي بكره تروحواا
ندي : اممم واخد معاايا محمد المساعد بتاعك
فهد والغيره تقتله : مش معنا هواا يعني ؟؟
ندي ببلاهه : عااادي ..خاالص لانه طيب وبالمره يحميناا ..علشاان شخصيات مهمه بردك
فهد : لا ضحكتيني قاال مهمه قاال
ندي : طبعاا مهمه عندك ماانع
فهد : مش مههم مش فضي لحكي عياال
ندي : شايفني عيله يعني ده انتي بس اكبر مني ب 10 سنين ومستقوي
فهد بنرفزه : براااا اخرجي يلا وما تجيش تااني
ندي : لا ..مش خاارجه.
فهد بصوت عاالي سمعه القصر لان القصر هاادي
فهد بصرااخ : اخرجي يلا بره ده غرفتي انل
ندي بصراااخ : مش خاارجه يعني مش خاارجه بقا يلا
…..
[#عند](https://web.facebook.com/hashtag/%D8%B9%D9%86%D8%AF?__eep__=6&__tn__=*NK*F) اميره والجد
الجد : ايه ده فهد و ندي بيزعقواا ليه ؟؟
اميره : يا حبيبتي يا ندي هتوحشيني اوووي فعد لكيد هيموتك علشان دخلتي جنااحه لا وبينك كده دخلتي غرفته
الجد:اسطر يا رب مكنش لازم توديها بالسرعه دي
اميره : لا ياا جدي مكنتش هلاقي فرصه زيها
الجد : طيب اما نشوف اخر شغل الافلام ده
اميره : يا رب ندي ترجعلنا بامان
الجد: يا رب

# ندي وفهد
ندي : مش خاارجه غير لما تجبلي شوكلاطه بالكاكو و يريت تكوون مااركه
فهد : نعم يا ختي قومي من هناا اصل عفريت الدنيا بتتنطط قدامي الوقتي
مدى : تؤ تؤ نفذ الشرط اخرج مش هتنفذ هعد هنا 😝😝😝😝
فهد ذهب الي التلاجه واحضر لها ما تريد وحذفها بوجهها
فهد : غوري بقا من هنا
ندي : طيب ماااشي مع السلاامه والله انتي .( قالتها من غير صوت مفهووم )
فهد : بتقولي ايه مسمعتيش
ندي : (صوت غير مفهووم )
فهد : مش ساامع
ندي باعلي صوت عندها خلي القصر كله يسمعه : انتي رخممم و بااارد يا رخم
فهد : والله لاوريكي
جري فهد ورااء ندي
.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙 الحلقة 9
جري فهد ورااء ندي كانهم اطفاال
ونزلواا من علي السلم
ندي بصرااخ : عاااااااااا جدي عاااااااااا الحقني
ندي تحتمي بالجد
فهد : ابعد يا جدو والله لاقتلها محدش اتجرا ينرفزني وهياا عملت
الجد : اهدي بس يا بني اهدي لساتها صغييره
فهد : لا لازم اقتلها
الجد بحزم : انا قلت ايه ! اطلع علي غرفتك
فهد : حااضر يا جدو
اعطي نظرات قاتله لها وهيا طلعت لساانها
ذهب فهد الي غرفته و ندي جلست مع جدها
اميره : انتي عملتي ايه يا مجنونه
الجد : احكي عملتي ايه
ندي : بصوا (حكتلهم الي حصل )
الجد والاميره ضحكوا بطريقه شديده
اميره : شابو ليكي
ندي : احم احم شكراا شكراا
الجد : اوماال فين الشوكلااطه
ندي بفزع : الشوكلاطه راحت فين
اكيد لسه فوق
اميره : لا اوعي ممكن يتهور ويقتلك لما نرووح هجبلك الي عوزااه
ندى : لا والف لا دي دليل علي تفوقي بالنرفزه
ندي طلعت جري علي السلالم 💃💃
[#فهد](https://web.facebook.com/hashtag/%D9%81%D9%87%D8%AF?__eep__=6&__tn__=*NK*F)
البت دي غبيه ولا ذكيه انا مكنتش متوقع انها كده طفوليه بس والله لو شفتها قداامي الوقتي لاقتلها بس ههه كانت حلووه اووي وشجااعه وطفوليه لا وكماان ذكيه في دراستها اكيد وحيده من نوعهاا بس ….
قاطع التفكير انها سمع صوت فتح الباب وقادم للغرفه ( لا بجد البت خلاص هتمووت دي حتي مخبطتش علي الباب 😂😂)
ندي : فهد انا …
فهد بصرااخ : انتي تااني ازااي تدخلي هناا كده
ندي : بس انا جاايه اخد الشوكلاطه وامشي
فهد بتعجب : نعم 😤😤يعني مش جاايه تعتذري
ندي وهيا تلتقط الشوكلاطه من علي السرير : لا طبعااا
فهد : لا بقا انتي اكيد غبيه صح
ندي : لا ……باااي بقا
فهد لنفسه : لا هيا مش غبيه اكيد مجنونه يا خبتك النيله يعني هعيش مع مجنونه
………تسريع للاحدااث ………….
اميره : يلا يا ندي نجهز علشاان نروح نشتري الهدووم
ندي : طبعاا …مااشي اوك
ندي واميره جهزواا
ندي : ميرو مين هيجي معانا
اميره : احم ..احم ..ف ..هد
ندي بنرفوه : نعم !!! والله ما هنعرف نشتري حااجه دي هيقف بالزور
اميره بنرفزه بردك ( شكل البتاعه دي وراثه😅😅 ) : منتي السبب الي عملتيه امباارح مش سهل
ندي : خلاااص ..خلااص يا سااتر استر
اميره : يلااا هنعمل ايه يعني !!😣😣
ندي بخبث : نيهيهاا هيا ( ضحكه شريره ) ايه رايك بشغل البناات
اميره بخبث : وليه لأ نيهااهيهااا
((واتفقواا علي خطه ))
# فهد
والله لاوريكي الشغل علي اصووله مش انا فهد محمد الغواري الي يتعمل فيه كده
جاائت ندي واميره
اميره: صبااح الخير يا ابيه
فهد : صبااح النوور يا حبيبتي
ندي : صباااح الخير يا فهد
فهد : صبااح النور وعلي فكره انا اكبر منك ب 10 سنين يعني ابيه لو سمحتي
ندي : لا طبعاا انا خطيبتك اقولك ابيه ازاااى فهد : طيب ماااشي
اركبوااا يلا
في الطريق
فهد : هتبدؤا بانهي محل
ندي : هنبدأ بمحل الكتب والحاجاات المدرسيه
اه صح ….. المدرسه اسمها ايه ؟؟
اميره : ****** الخاصه
ندي : نعم !!! خااصه ليه ؟؟
فهد : قصدك ايه انتي عاايشه معاانا لازم تبقي في احسن المداارس في البلد لانكم بناات عيله الغوااري
ندي : وهوا يعني انا متفوقتش لما كنت حكومي انا كنت متعلمه كويس بردك
فهد بحزم : الموضوع انتهي سمعه !!
ندي : طيب مااشي اوووف كل حاجه متحكم بيه

وصل الجمييع للمحل اشترت ندي واميره ما يلزمهم
فهد : عوزين ايه تااني
ندي بخبث : محل الملاابس بقاا
اميره بخبث ايضا : اه محل الملاابس
فهد : اوووك بس تكوون سريع
اميره وندي : طبعاا..اكيد
وصلواا للمحل
كانوا يختااروا ولا يعجبهم جعل فهد يجلس ويضع راسه علي الارض من كثر التعب
👇👇👇👇نفس الوضعيه ولكن ليس هوه
فهد : خلصتوا
ندي : اه طبعاا خلصني هدووم لسه لاحذيه
فهد بتهرب : هبعتلكم محمد يكمل وراايا شغل
ندي : لا طبعاا لازم تكمل هتسبنا ازااي
فهد: انا قلت هبعت محمد
ندي : اه محمد اوووك حتي هواا لطيف جداا مش زيك
فهد : يلا علشاان نكمل
ندي بسرهاا : yes .yes .هخليك النهارده تقول يريتني ما رحت
ذهبوااا جميعهم الي المحل ووصلوا جميعاا السااعه 10 مسااءاا بعد خروجهم الظهر
كاان الجميع جاالس
والد فهد : ايه الي اخركم كده
فهد : اسالهم انا طاالع انام
الجد : ها اتاخرتم ليه
اميره : حراام عليكي يا ندي مكنش لازم اسمع كلامك شكله تعباان اوووي
ندي: اه ..فعلا …
الجد : مش هتقولولي
اميره : هحيلك ( حكت له ما حصل )
الجد ضحك بشده : هههههههن ولا هه وشفنا حد يعذبك يا فهد
ندي بتفااخر : احم احم ان كيدي عظيم
اميره : طب يلا نطلع علشاان ننام
ندي : اوك ..تصبحواا علي خيير
الجد والجميع : وانتي من اهله
ذهبت ندي الي غرفتهاا ووضعت الاشياء بمكاانها
ندي : انا فعلاا عذبته معاانا يحراام شكله عمره مخرج مع بناات يشتري ياه بس كااان طيب اوووي اممم شكله ممكن هيبقاا في فرصه ان اتعرف بيه
وظلت ندي تفكر حتي اصبحت منتصف الليل والجميع نياام
و سمعت ندي شي يكسر فوقها وهوا جنااح فهد
ندي : في ايه الي بيحصل فوق انا لازم اطلع فووق اشوف في ايه لا مينفعش انا مش عااوزه اعصبه اكتر من كده
ثم سمعت شي يكسر مره اخري احست بان قلبها يقبض واحست بضيق لبست بسرعه عبايتها وحجاابها وصعدت مسرعه الي فوق
ندي تطرق البااب لكن لا يوجد رد
ندي : فهد افتح ..فهد ..افتحلي
…لا …..رد
ثم وجدت البااب مفتووح فتحته مسرعه
وجدت ……….

انت في الصفحة 3 من 4 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
2

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل