روايات

رواية اوقعتني في عشقها البارت 21/22/23/24/25/26 حصريه وجديده 

رواية اوقعتني في عشقها البارت 21/22/23/24/25/26 حصريه وجديده 

رواية اوقعتني في عشقها البارت 21/22/23/24/25/26 حصريه وجديده

اسفه علي التأخير بس بجد الفتره دي تعبانه

زمرد بتعب : اه انا فين
ياسين : انتي في الجنه يا حلوه قومي كدا
زمرد بخوف : أأنت مين وعايز اي
ياسين بخبث : عايزك يا حلوه
زمرد : حرام عليك
ياسين بضحكه خبيثه : حلوه حرام عليك دي وكمل بشر لازم اخلي حبيب القلب يدوق وجع القلب عليكي زي ما  مراتي
زمرد بصدمه : مازن عمره ما  حد
ياسين بصوت عالي:    مراتي
زمرد فضلت ساكته ودموعه نازله مثل الشلال من كلام ياسين رافضه تصدق أن مازن  حد

يوسف بعصبية : مازن لازم دكتور جرحك بينزف
مازن بهدوء عكس النار إلا جو منه : لازم القيها زمرد بتخاف من الضلمه ممكن يجر ليها حاجه
ساهر : مازن ممكن تخلي عقلك يفكر بالشكل دا
مازن مكنش واخد باله من كلام ساهر ولا يوسف كل الا ف باله حببته عامله اي ولي تدخل في حاجه ملهاش دعوه بيها هي كالزهره لا تأخذ بالقوة سكت ذالك الصراعه بداخل عقله عندما رن هاتفه
مازن : الو
زمرد بدموع : مازن
مازن : زمرد انتي فين حد قرب منك انتي كويسه حببتي متخافيش
ياسين : اي يا عم استني عليها ترد
مازن بعصبية: لو لمست منها شعره هخليك تتمنى الموت
ياسين بحقد : متخافش دانا هبسطها خالص
مازن بعصبية مكتوبه وصوت يشبه صوت الحيه عندما تخطط  فريستها: لو لمست شعره منها صدقني هقطع جسمك للكلاب
ياسين بضحكه خبيثه: طب تيجي نجرب القرب وانت معانا اهو تكون شاهد علي أول لقاء
زمرد فضلت تهز راسها : لا يا ماااازن تعالي خدني
مازن حس أن روحه خلاص بتفقد الحياة بصوتها المبحوح من كتر الدموع والبكاء
مازن : متخافيش يا حبيبتي هاجي والله
ياسين : هبعت ليك المكان تيجي لوحده بلاش شغل لعب العيال بتاعك
مازن : هاجي لوحدي علشان ادفنك مكانك

بعد ساعات

حازم بغل: عايزه عايش سامع يا ياسين
ياسين : أوامرك يا باشا
حازم : نهايتك علي ايدي يا مازن
مازن : انا في نفس المكان
ياسين : في حد هيجي ياخد تليفونك وياخدك اركب معا العربيه من غير صوت
مازن بعصبية مكتوبه: تمام
بعد دقائق مرت علي مازن وهو يكاد يموت رعباً علي روح فؤاده
شخص مجهول : هات التليفون واركب العربيه الا هناك دي
مازن طلع التليفون وقرب ركب العربيه
منصور : كيفك يا مازن باشا
مازن بعصبية مكتوبه: يا ولاد الك*لب
منصور : طب لي الغلط
مازن : زمرد ملهاش دعوه بحاجه
منصور : زمرد دي كنز متخيل انها هتكون سبب فتح باب الجنه
مازن بابتسامه ساخرا : قصدك جهنم
منصور : هنشوف
اتحركت العربيه بعد فتره كان مازن وصل وهو متكتف أيديه الاتنين مربوطين بأحكام خلف ظهره وعيونه متغممه
حازم : اهلا بالباشا
مازن بابتسامه: حازم باشا والله يا شيخ كان ليك وحشه يا راجل
حازم باستغراب ازاي مازن بيهزر
حازم بعصبية مكتوبه: وانت كمان ليك وحشه بس المره دي هنودع بعض علشان ابعتك للموت
مازن بابتسامه: طب مش تفك ايدي علي الأقل اموت وانا مرتاح اصلا بصراحه ايدي وجعتني
حازم شاور لحد من الرجاله تفك أيده بس بحذر شديد مهم كان دا مازن السويسري يعني الفهد الاسود
مازن فضل يمسك أيده مكان الحبل
مازن : طب كوباية شاي بق
حازم بصدمه : نعم !!! انت فاكر نفسك في قهوه
مازن بابتسامه: امال انا فين علشان اكون عارف اطلب اي
منصور : انت في جهنم الحمره
مازن بابتسامه: طب في كباب اصلي جعان
حازم بعصبية : مازن اتكلم جد
مازن : تمام عايز اي
حازم : المدام
مازن : طب ماهي عندك عايزني لي بق
منصور : يعني مش فارق معاك
مازن حاول يمسك أعصابه : لا مش فارقه معايا اصلي مبحبش حد يلمس حاجه بتاعتي بكرفها
حازم : هاتها
زمرد اول ماشفت مازن جريت علي حضنه كأنه الامان ليها
مازن حس نبضات قلبه التي كادت سمعها من حوله ولكن حاول التماسك
مازن بعدها عنه : انتي كويسه
زمرد بسرعه : ايو
مازن بابتسامه وقرب من ثغرها وقال بصوت هادي يمتل منه كل معاني الاشتياق والحب : وحشتيني يا عشقي
زمرد حاسة وكان روحها تم رجوعها لها ثانياً: وانت كمان
مازن بسرعه : ممكن ترجعي مكانك
زمرد حاسة بتغير نبرة صوته وطريقة كلامه التي كانت كالسيف الحاد
زمرد : مازن انت قصدك ارجع..

البارت 22

زمرد : مازن انت قصدك ارجع ليهم
مازن بثبات وبداخله براكين من النار : ايو يا زمرد ارجعي ليهم
زمرد بصدمه هل حقيقي ما قاله ليها هل حقاً يريد أن تذهب إليهم هل جاء فقد حتي يتخل عنها !! ولكن قطع حبل أفكارها صوت مازن الذي رجا المكان
مازن : زمررررررد ارجعي مكانك
حازم بصدمه : يعني اي ملكش غالي يا مازن
مازن بلامبلاه: لا مليش محدش يقدر يكسر مازن السويسري وانت خير من يعرف
منصور بعصبيه وقرب مسك زمرد من شعرها : قدامك حل واحد يا تخرجني برا مصر   دلوقتي
مازن ببردو : معاك رصاص يكفي والا ابعت اجيب
زمرد بصدمه اكبر فعلا كانت مجرد لعبه في يد من أحبت
فجاء منصور رفع المسدس في دماغ مازن وقال : يبق انت الا تموت
حازم بسرعه : انت مجنون مازن لو مات الدنيا هتنقلب علينا نزل المسدس
مازن بلامبلاه: ممكن نعمل اتفاق
حازم : اتفاق اي
مازن : تقولي اسم كبير المافيا في مصر وانا اسهل عليكم الخروج من مصر
منصور: كيف يعني ماهو حازم اهو كبير المافيا
مازن بضحكه: حازم دا اصغر رجال المافيا
ياسين : العب غيرها يا مازن
مازن بلامبلاه: تمام قولوا بق عايزين اي علشان تعبت من الواقفه وكمان البتاع الا علي عيني دي ملهاش لازمه انا اصلا شايف من تحتها ممكن اشالها
حازم : مازن انا موافق
مازن : علي اي
حازم بعصبية : علي الاتفاق
ياسين بسرعه : حازم اوعي دا مازن يعني في ثانيه واحده هنكون تحت التراب
مازن : كويس انك عارف وياريت تكون عارف بردو اني مبخلفش اتفاق ولا وعد
زمرد بابتسامه مكسوره افتكرت وعد مازن ليها أنها هتكون امانه عنده
مازن حس بقلبه بيتكسر وهو شايف نظرة عينيها بس مكنش في غير كدا علشان يعرف يحافظ عليها ويعرف يكسر كل ايد اتمدات عليها

( صبراً يا حبيبتي فأنا لا اقدر أن اري لولو عيناكِ وأنتِ بعيده عن قلبي )
فاتن جمال
منصور : كفايه كلام وانت يا حازم جول من كبير المافيا
حازم ليس هيتكلم ضرب النار قام ووقع حازم قتيلاً
دارت معركه بين مازن ومنصور وياسين تدخل يوسف والقوات مع ساهر
زمرد برعب مازن شال غمامة عنيه وقرب خد زمرد في حضنه يحميها من ضرب النار
يوسف : مازن انت كويس
مازن بعصبية مكتوبه وزمرد مسكه فيه : مين إلا ضرب النار
يوسف : رجال المافيا كانوا موجودين من غير ما نحس
مازن : اكيد عرفوا أنه هيقول الاسم
يوسف : المهم دلوقتي تخرج انت وزمرد من هنا
مازن بتنهيده وشاف زمرد الا كانت مسكه فيه بخوف منه وخوف أنه يمشي : منصور مات
يوسف بأسف : مات وياسين اتمسك
ساهر : انتو كويسين
مازن : ايو
ساهر : طب ياله بينا
يوسف : مسكتوا حد غير ياسين
ساهر : اتنين من رجالة حازم وتلاته من الا كانوا بيضربوا نار
مازن : عايز طيره للقاهره
يوسف : الهليكوبتر هتكون هنا كمان عشر دقايق
مازن بأمر : محدش يعرف أن الرجاله عايشه انا وانت وهو يوسف تاخد الكلاب دول علي المخزن وياسين ورجالة حازم علي الداخليه بس
ساهر : مازن انت ناوي علي اي
مازن : بعدين نتكلم

بعد مده كان مازن وزمرد في القاهره وتحديداً في شقه مازن ، زمرد كانت قاعده ضمه رجليها لوجهها والدموع تنهمر منها في صمت أما مازن فكان كامن رجعت ليه الحياة قطع هذا الصمت صوت مازن
مازن بحب : حقك عليا انا عارف ان كلامي زعلك بس مكنش قدامي غير كدا علشان….. قطعت كلامه بصوته الذي أقام بركان داخل مازن
زمرد : طلقني
نزلت الكلمة علي مازن كا قالب الثلج في عز الشتا وقف أمامها وهي تجلس علي الفراش
مازن بصدمه : زمرد انتي… انتي قولتي اي
زمرد ببرود خارجي : قولت عايزه أطلق
مازن بعصبية مكتوبه: نعم يا ختي انتي بتقولي اي
زمرد بانفعال : العبه خلصت خلاص وانا كنت عندك امانه ودلوقتي طلقني
مازن بعصبية: عارفه لو سمعت الكلمة دي تاني منك هتشوفي وش اسود وسابها وخرج وهو بيكلم نفسه دانا ليس مدخلتش دنيا علشان أخرج منها صبرك عليا يا زمرد
زمرد رجعت للبكاء تاني لحد ما نامت
بعد مده دخل مازن من باب الشقه وهو مش عارف يعمل اي في حبيبت قلبه قاعد علي الكنبه وبدأ يفتكر اول ايام جوزهم وازاي قدرت تخليه يقع في حبها بل عشقها أخرج من جيبه حلقها الذي جعله دايما معا اينما كان حتي يشعر وكأنها بجانبه تذكر ضحكتها وكلامها فكيف يعيش بدونها وكيف تجر قلبها علي نطق تلك الكلمة لا فهو لا يستطيع العيش بدونها فكيف يعيش الانسان بدون روح فهي أصبحت روحه وكيانه نقطة قوته ونقطة ضعفه قام فجاء بدون تردد ودلف الي غرفتها فوجدها تغرق في بحر من الاحلام ولكن يوجد علي رموش عينيها المغلقه دموعاً لازالت موجوده وصوت اثار البكا يهز جسدها الملقي علي الفراش وكأنها طفله صغيره بكت من أجل العب أو الشكولاته قرب منها وهو يمد رأسه يقبل عيونها ويمسح دموعها بشفاه
مازن بحزن وهمس جانب اذنيها : حقك عليا بس مقدرش ابعد عنك انا روحي فيكي بعشقك يا قطتي
قاما من جانبها وقاما بتبديل ملابسها ثم قام بتغير الشاش الطبي الذي وضعه علي جرحه و تمدد بجانب تلك القطة التي سرقة قلبه وقربها إليه حتي تكون بين احضنه يشعر بها

صباح يوم جديد

زمرد بتعب وليس بتقوم لقت ايد مازن ملفوفه عليها وكأنه يشعر بالغربه بدونها
زمرد بحب ونظرات لاتخلوا من الاشتياق فاقتربت من وجهه وطبعت بو**سه علي ثغره ليشعر بها مازن
مازن وهو مغلق العينين : طب والخد التاني ملوش نصيب من السكر دا
زمرد بكسوف وعصبيه : لو سمحت عايزه اقوم
مازن بحركه سريعه وووو

البارت 23

مازن بحركه سريعه كانت زمرد واقعه علي صدره
زمرد بتوتر : لو سمحت سبني
مازن : وانا مرتاح كدا
زمرد بعصبية: وانا مش مرتاحه كدا
مازن بابتسامه: قربي بق وحش
زمرد : انت كلك وحش وابعد ايدك عني
مازن بعصبية مكتوبه: زمرد احترمي نفسك
زمرد باستفزاز: انا لمه نفسي مش متبعتره والله
مازن ضحك غصب عنه : مجنونه والله بحب مجنونه
زمرد بزعل طفولي : بق كدا يا مازن انا مجنونه
مازن بحب : انتي اجمل مجنونه دخلت حياتي والله ومقدرش ابعد عنك ابدا
زمرد بحب : علشان كدا سبتني ليهم وانت عارف اني بحبك
مازن : انتي هبله انتي بين أيدي سبتك فين دا
زمرد : يعني من شويه مجنونه ودلوقتي هبله ماشي يا مازن
مازن : انتي قلب مازن
زمرد : لا خلي قلبك لنفسك وطلقني
مازن بعصبية مكتوبه وبصوت هادي : عارفه المره الجايه لو قولتيها هعمل اي
زمرد بسرعه : هتعمل اي
مازن : هعمل حاجات كتير اوي اخليكي تقولي حقي برقبتي
زمرد توتر : قصدك اي
مازن بلامبلاه: قصدي بدل ما أطلق حضرتك وانتي بنوته اطلقك وانتي معاكي نونو صغير اي رايك
زمرد بسرعه : انت قليل الادب ووسع ايدك دي
مازن نزل أيده وقال بعصبيه : قومي اعملي الفطار وبسرعه
زمرد قامت وهي بتشتم فيه في سرها جت القرف
مازن : سمعتك ولو قومت صدقيني مش هسيبك
زمرد بسرعه: انت بتسمع ازاي نفسي افهم
مازن بابتسامه: حببتي وعارفها لسانها طويل بس هقطعه ليكي
زمرد : محدش يقدر يعملي حاجه
مازن قام وقف قصدها وقال بصوت كله حب : في دي عندك حق محدش يقدر يعملك حاجه علشان محدش يقدر يجي جانب روحي وبدأ يلف أيده حوالينا خصرها
زمرد بسرعه نزلت أيده وقالت بصوت خبيث : طلعت روحك يا حبيبي
مازن : اصبري عليا يا زمرد
زمرد سابته وهي بتجري دخلت المطبخ تحضر الفطار ومازن واقف يكلم نفسه اعمل فيها أي  وارتاح والا اقطع لسانها سكت لما سمع صوتها
زمرد بصوت عالي : الفطار يا اخرت صبري
مازن بصدمه وهو واقف يسمع : متجوز عمي حنفي انا عارف
خرج من الاوضه بعد ما غير هدومه لقميص اسمر فاتح اول زرارين ولابس بنطلون جينز غامق وساعه وبرفيوم الخاص بيه
زمرد كانت واقفه ابتسمت بتلقيا لما لمحته جاي عليها مشغول في تليفونه مازن خد بالها منها
مازن بابتسامه: هتفضلي تبصي عليا كتير انا عارف اني حلو
زمرد بدون وعي : انت مش بس حلو انت قمر
مازن : طب بما اني قمر ما تيجي اقولك سر جو
زمرد بسرعه: انت … انت …
مازن بابتسامه: عارف قليل الادب بس انتي الا واقفه تمدحي فيا
زمرد بصدمه: نعم ! انا مستحيل
مازن بضحكه : مش قولت ليكي مجنونه
زمرد قاعدة تفطر وهي نفسها تقوم
مازن كان مشغول بالمافيا وان ليس في خطر علي حياة حببته بينما زمرد كانت خايفه يكون مازن بيفكر فعلا فطلقهم قطعت الصمت صوتها
زمرد : قولت اي
مازن : في اي
زمرد : هنطلق امته
مازن حاول يمسك أعصابه: تحبي امته
زمرد والدموع تملأ عيونها: في اي وقت
مازن : تمام شوفي القيامه امته ومع قيام القيامه هطلقك أو لو مت هتكوني ارمله احسن
زمرد بابتسامه وفرحه من كلامه وزعل من أنه بيقول أنه ممكن يموت ويسبها قالت : طب ودي اعرفها امته
مازن: قصدك موتي
زمرد بسرعه: بعد الشر عنك انت عارف اني مقدرش …
مازن : سكتي لي كملي متقدريش تعيشي من غيري وانا يا زمرد مقدرش اعيش من غيرك وطلاق مش هطلق ولسانك هقطعه ليكي بس اصبري عليا
وقام يمشي
زمرد : مازن
مازن : نعم
زمرد : اقفل القميص دا
مازن بابتسامه وقرب منها : ايدي وجعاني لو عايزه تعالي اقفليه انتي
زمرد بتوتر : انا
مازن : خلاص برحتك سلام
زمرد : لا استنا جايه
قربت تقفل الزرار مازن حاوط وسطها
زمرد توتر من قربه : انت بتعمل اي
مازن : ولا حاجه بس مش قادر اقف قولت أسند عليكي
زمرد : خلاص خلصت وليس هتبعد عنه لقت شاش طبي تحت ايديها باين من القميص
زمرد بخوف : مازن انت كويس
مازن : لما حطيتي ايدك علي الجرح بقيت كويس
زمرد بدموع : فيك اي الا حصل
مازن بابتسامه: مفيش حاجه دا جرح بسيط
زمرد : ازاي مختش بالي منه
مازن : علشان من امبارح مفيش عندك غير طلقني يا مازن
زمرد : انا اسفه تعال اقعد اشوف الجرح
مازن بحب : متخافيش انا كويس والله
زمرد بإصرار : لا مفيش نزول غير لما اطمن عليك
مازن قربها ليه اكتر : مواقف بشرط
زمرد بسرعه: الا انت عايزه
مازن قرب من ودنها وقال : نفسي في بنوته شبهك
زمرد بدأت تفقد توازنها: حاضر
مازن بضحكه : انتي فهمه انتي بتقولي اي
زمرد : ايو عايز بنوته وانا قولت حاضر
مازن : طب ياله
زمرد بابتسامه : هشوف دار ايتام واجبلك واحده
مازن بصدمه : نعم يا ختي
زمرد : انا مش اختك
مازن : انتي اختي وامي وحبيبتي وام بنتي أن شاء الله
زمرد بابتسامه: طب ممكن تلم نفسك وتيجي اشوف الجرح
مازن بابتسامه: حاضر
بعد وقت كانت زمرد قاعده بتغير علي الجرح وعيون مازن متثبته عليها
زمرد بتوتر : بطل تبص عليا كدا
مازن : مش عارف عيوني مبتعرفش تشبع منك اعمل اي
زمرد بحب وعيونها اخيرا التقت بعيون حبيبها : خد بالك من نفسك كويس
مازن : لما اخد بالي من نفسي انتي تعملي اي
زمرد بخبث : انا هطلق منك وانت هتكون لوحدك
مازن بعصبية: تااني يا زمرد
زمرد بسرعه: طب اهدي بس علشان نتفق على الطلاق
مازن بعصبية : انا ماشي احسن ما
زمرد بابتسامه: طب تحب اعملك اكل اي
مازن بعصبية مكتوبه: مش عايز حاجه منك
زمرد بسرعه وقفت قدامه قبل ما يفتح باب الشقه : استني يا مازن
مازن : يا نعم في حاجه تاني ليس عايزه تنكدي عليا بيها
زمرد : اصلا كنت عايزه انزل الكليه
مازن : تمام
زمرد : وكنت عايزه اروح لماما وبابا وحشوني
مازن : ماشي اخر اليوم هعدي اخدك من عندهم
زمرد بتوتر : وحاجه كمان
مازن : قولي
زمرد بحب قربت طبعت بوسه علي خده وقالت : خد بالك من نفسك كويس علشاني انا
مازن مسك وسطها وقال : يعني كان لازمته اي حرقت الدم دي
زمرد بابتسامه: المهم هطلقني امته
مازن بابتسامه: دلوقتي لو تحبي
زمرد : تؤتؤ مبحش دلوقتي لما ابق احدد معاد هقولك
مازن طبع بوسه علي خدها : وانا هستني
زمرد بدلع : يعني موافق تطلقني
مازن وهو بيلف أيده اكتر : مقدرش ارفض ليكي طلب انا هطلقك علشان اتجوز وحده تجيب ليا بنوته حلوه
زمرد بغيره : اتجوز علشان ادفنك انت وهي
مازن بابتسامه: مدام بتغيري اوي كدا بتجبيه لنفسك لي
زمرد وشها بق شبه التفاحه الحمراء وعضت علي شفايفها
مازن : شكلي هجيب البنوته دلوقتي
زمرد بسرعه: انت قليل الادب وياله علي شغلك
مازن بابتسامه: حاضر يا قطتي
زمرد : بحبك
مازن : قولتي اي
زمرد : قولت اطلع برا
مازن : الصبر يا رب عليها

البارت 24

مازن : الصبر يا رب عليها
زمرد دخلت الشقه وهي مبسوطه أن خلاص حياتهم بدأت تكون احسن واتاكدت أن مازن بيحبها هي مش بيشفق عليها زي ما كانت فاكره
بعد وقت كانت لابست علشان تنزل الكليه
قدام باب الجامعه
صفا : زمرد عامله اي وبعدين الا حصل انا روحت ليكي الصعيد مكنش في حد غير ظابط اسمه يوسف قال إنه صاحب جوزك ورجعني مصر
زمرد بدأت تحكي ليها كل حاجه
صفا : ينهار ابيض كل دا حصل
زمرد : الحمدالله أن مازن وانا بخير
صفا بابتسامه: الحمدالله يا حببتي
زمرد : ياله ندخل المحاضره
صفا : ياله
قدام باب الجامعه
صفا بصوت هادئ علشان الدكتور بيشرح : الو مين
يوسف بتوتر : ازيك يا انسه صفا انا يوسف صاحب مازن
صفا بقلق : خير يا كابتن انا والله معملتش حاجه ومش هقول حاجه من الا زمرد قالتها ليا
يوسف بصوت بيضحك : اهدي بس انا مش عايزك في حاجه تخص المشكله انا عايزك في مشكله تانيه اكبر
صفا بقلق : خير مشكلة اي
يوسف : قلبي بيوجعني مش عارف لي
صفا : وانا اعمل اي
يوسف: انتي مش دكتوره لازم تكشفي عليا
صفا بصوت مليان عصبيه : انت واحد قليل الادب وعارف انت محتاج اي حد يكسر ليك عضمك
يوسف ببرود : لو التكسير منك معنديش مانع
صفا قفلت في وشه الفون
زمرد : مالك ؟
صفا : ها ولا حاجه دا بتاع الجرائد عايز ينضرب
زمرد بصدمه: انتي بتقولي اي
صفا : ولا حاجه ركزي احسن
بعد وقت
صفا : انا خلاص مش قادره مش المفروض اننا خلصنا كليه اي لازمتها بق نحضر تاني الشرح
زمرد : انتي ناسيه اننا لازم يوم نظري ويوم عملي هي دي السنه الا بجد
صفا : علي أساس أن السبع سنين طب كانوا لعب عيال
زمرد بضحك: يا بنتي السنه دي اسمها سنه خدمه وكويس أننا مخرجناش برا الكليه دا من القسم للقسم

قدام الكليه
يوسف : الو يا مازن انت فين
مازن : رايح اجيب زمرد من الكليه
يوسف : طب عسل انا مستنيك قدام الكليه
مازن فرمل العربيه فجاء : يوسف زمرد كويسه
يوسف بسرعه : يا عم متخافش هي كويسه بس انا لا
مازن : مالك فيك اي
يوسف بحب : وقعت في حبها
مازن : مين دي
يوسف : صفا صاحبة زمرد
مازن بعصبية: انت سايب شغلك وواقف زي المراهقين
يوسف : علي اساس انك مبتعملش كدا
مازن بتوتر : انا اي دي مراتي يا حيوان
يوسف : ودي حببتي
مازن : اصبر عليا

بعد وقت مازن وصل قدام الكليه
زمرد وصفا كانوا خارجين بياكلوا ايس كريم
مازن ويوسف واقفين قدام الكليه
زمرد : مازن
صفا : انت
مازن بحب وقرب منها : وحشتيني قولت اجي نروح سو عند عمي
زمرد بابتسامه: امممم مش قادر علي بعدي يعني
مازن بابتسامه: في دي عندك حق
صفا : انت بتعمل اي هنا
يوسف : جاي اشوف القمر الاي بسببه مش عارف انام
صفا : انت قليل الادب
يوسف : والله غرضي شريف حتي اسالي مازن وليس بيبص لمازن لق واحد بيرفع المسدس من بعيد علي مازن
يوسف بصوت عالي : ماااازن ووو

البارت 26/25

ازيكم يا حلوين بارتين علشان اتاخرت عليكم

يوسف بصوت عالي: مااااازن
مازن ليس بيرفع عيونه مكان ما يوسف بيبص لق واحد ضرب طلقة جت في كتف يوسف
مازن بخوف : يوسف يوسف فوق
زمرد بصدمه : يوسف
مازن قام من جانب يوسف ومسك مسدسه وضرب طلقة جت في رجل القاتل وقع علي الارض
مازن لحارس الجامعه : امسكه لو هرب منك هدفنك مكانك
مازن قرب من يوسف : يوسف يوسف
صفا قربت من يوسف وحطت راسه علي رجليها : نبضه طبيعي
مازن قرب من زمرد إلا كانت واقفه خايفه خدها في حضنه
يوسف بحمحمه : دا علشان قربتي مني بس بق طبيعي
مازن بعصبية: وحيات امك يعني أنا كنت هموت من خوفي عليك وانت زي القرد
زمرد بعدم فهم : هو ازاي كويس
مازن : البيه لابس واقي حامي
صفا : انت كنت عارف ان دا هيحصل
يوسف : لا مكنتش اعرف بس طبيعي واحد زيي لازم يكون عامل حسابه
زمرد قربت من مازن : وانت يا استاذ مش بتلبس لي
مازن : حببتي انا بلبسه بس علشان الجرح مينفعش البسه
صفا : ممكن تقوم من علي رجلي
يوسف بصوت هادئ : لا انا مرتاح كدا
صفا بعصبية: وانا مش مرتاحه كدا وياله قوم
مازن عيونه جت علي زمرد إلا كانت واقفه جانب مازن بتضحك علي كلمة صفا لأنها نفس الكلمه الا قالتها لمازن الصبح
( زمرد : لو سمحت سبني
مازن : وانا مرتاح كدا
زمرد : وانا مش مرتاحه كدا )
مازن قرب من زمرد : بتفتكري كلمنا الصبح
زمرد بابتسامه: بصراحه اه
مازن : وحشتيني
زمرد بتوتر : مازن احنا في الشارع
مازن : ماشي حسابنا في البيت
صفا : اوعي بق كدا وقامت مره واحده يوسف رأسه وقعت علي الارض
يوسف يوجع : يا بنت المفتريه
صفا بعصبية : تستاهل
يوسف : بق كدا طب والله ما هسيبك
مازن : طب قوم بس الاول كدا
مازن مد أيده يقوم يوسف
مازن لزمرد : زمرد تعالي معايا انتي وصفا علشان اوصلكم
يوسف : لا خد زمرد انت وامشي وانا اتصلت بالرجاله تيجي تاخد الكلب دا
زمرد ل مازن : مازن انت هتعمل فيه اي
مازن : هخليه يتمنى الموت
صفا باستغراب وقربت من يوسف : انت يا استاذ عفريت
يوسف بابتسامه: نعم يا قلب العفريت
صفا بغيظ : لم نفسك
يوسف : هحاول حاضر
صفا : انت لي عملت كدا قصدي انك تضحي بحياتك علشان صاحبك
يوسف بص علي مازن الا واقف بيكلم زمرد : مازن مش صاحبي دا اخويا انا كان زماني ميت لوله مازن عرض حياته للخطر علشاني اكتر من مره مش خساره فيه حياتي
صفا بابتسامه: شكلك بتحبه اوي
يوسف بخبث : هو واخد ربع قلبي بس انتي من ساعة ما شفتك خدتي باقي قلبي
صفا بكسوف : يعني أنا غلطانه اني بسالك
يوسف بسرعه : لا خلاص مش قصدي ازعلك
زمرد بتوتر : ياله يا صفا
مازن بقلق : زمرد مالك
زمرد بقلق : مفيش حاجه
مازن باستغراب : متاكده
زمرد هزت راسها بمعني ايو
يوسف : ممكن تيجي اوصلك
صفا بابتسامه: تمام بس من غير كلام
يوسف : حاضر
مازن قرب مسك ايد زمرد : ياله يا حبيبتي وانت يا يوسف وصل صفا وروح علي المخزن انا هوصل زمرد واجي
يوسف : حاضر
بعد وقت في عربية مازن
زمرد كانت شرده وعيونها كلها دموع
مازن كان مركز معاها : حببتي انتي كويسه
زمرد اكتفت أنها تقرب تحط رأسها علي كتف مازن
مازن بقلق : حببتي انتي كويسه
زمرد بدموع : ممكن نروح البيت مش عايزه اروح عند بابا
مازن : حاضر يا حبيبتي
عند يوسف وصفا
يوسف : انتي تعرفي زمرد من امته
صفا بحب : من اول يوم جامعه كانت جديده وانا كنت باجي دايما معا بابا علشان كان عميد الكلية بس طلع علي المعاش لما دخلت ف اتعرفت عليها وبقينا أصحاب
يوسف وقف العربيه فجاء : صفا انا مش عارف حبيتك امته وازاي بس انا عايز اقابل باباكي ممكن
صفا بكسوف بس حبت تعرف هو بيتكلم جد والا بيلعب بيها : والله يا استاذ يوسف انا مش عايزه جواز تقليدي يعني واحد شافني قالي بحبك أصدقه لا انا عايزه شخص احبه ويحبني من قلبه
يوسف : ماشي مانتي بعد الجواز هتحبيني
صفا : لا انا عايزه احب قبل الجواز
يوسف بعصبية: يعني اي
صفا : يعني شغل العربيه يا اما هنزل امشي
يوسف : و علي اي نمشي احسن
صفا ابتسمت

عند مازن وزمرد
مازن نزل من العربيه وقرب من زمرد شالها
زمرد بهدوء : مازن كتفك وجعك نزلني
مازن بحب : والله طول مانتي قريبه مني انا مش تعبان بالعكس بحس اني كويس اوي
زمرد بابتسامه: بحبك
مازن : وانا بموت فيكي يا قطتي
قدام باب الشقه
مازن فتح الباب ودخل هو وزمرد
زمرد : انا هدخل اغير هدومي واعمل الغداء
مازن مسك ايديها : تعالي اقعدي عايزك في حاجه
زمرد : حاضر
مازن خدها قعد علي الكنبه وهي جانبه
مازن بحب : مالك بق يا حبيبتي
زمرد بدأت دموعها تنزل
مازن بحب: تؤتؤ حببتي دموعها ماتنزلش ابدا
زمرد بخوف قربت حضنت مازن ومسك في القميص بتاعه جامد كأنها خايفه يسبها
مازن حس بيها وأنها خايفه
مازن بابتسامه وطبع بوسه علي رأسها
مازن : متخافيش انا كويس والله وبعدين مقدرش اموت واسيبك لوحدك
زمرد بسرعه قامت من حضنه : متجبش سيرة الموت تاني
مازن بابتسامه: حاضر والله
زمرد بابتسامه: انت عرفت منين اني خايفه من بعدك عني
مازن مسك ايديها وطبع بوسه عليهم
مازن : علشان عارف حببتي بتفكر ازاي
زمرد بحب قربت حضنته : بحبك اوي يا مازن
مازن بابتسامه وهو حضنها ل حضنه : وانا روحي فيكي
مازن بخبث : بقولك اي بما انك راضيه عني متيجي نجيب بنوته شبهك
زمرد بعدت عني بسرعه : مازن انت قليل الادب
مازن بضحكه : يا مجنونه أنا جوزك
زمرد : واي يعني وبعدين انا عايزه فرح
مازن بصدمه : نعم !!
زمرد بابتسامه: بجد عايزه فرح يعني أنا اروح عند بابا وانت تيجي تطلب ايدي تاني ونعمل شبكه وفترة خطوبه وفرح
مازن بعصبية مكتوبه: قدام حل واحد يا زمرد مفيش غيره انك تقومي من قدامي
زمرد بصدمه: يعني كمان معنتش عايز تقعد جانبي
مازن بعصبية مكتوبه: يارب صبرني عليها
زمرد بتعب : مازن
مازن باستغراب : فيكي اي
زمرد بكسوف : ممكن تنزل دلوقتي
مازن : انزل! لي
زمرد بعصبيه : علشان منفضلش نتخانق
مازن بعصبية: ونتخانق لي ما تبطلي تقولي كلام عبيط
زمرد بدموع : انا بقول كلام عبيط شكرا يا مازن
مازن : لا دا في حاجه مالك يا زمرد
زمرد بكسوف : تعبانه شويه
مازن بخوف : تعالي نروح لدكتور
زمرد : لا انا هكون كويسه كمان شويه
مازن بإصرار : لا ياله بينا
زمرد بكسوف: مش هينفع اروح انا عارفه هيقولي اي
مازن باستغراب : هيقولك اي ممكن توضحي
زمرد بكسوف: انت مالك
مازن بعصبية: لسانك عايز قطعه يا بنتي قولي مالك
زمرد فضلت تفرك في ايديها : بصراحه مش هينفع اقولك انا عندي اي
مازن بفهم : اه دي هرمونات البنات
زمرد بكسوف هزت راسها بمعني ايو
مازن بابتسامه حب: طب ممكن تهدي وبلاش العصبيه دي
زمرد بكسوف: غصب عني وبعدين انت بتكلمني كدا لي
مازن ضحك عليها: خلاص يا ستي هكلمك زي ما بكلم عمي خليل بتاع الشاي
زمرد بصدمه: نعم يعني أنا شبه عمي خليل
مازن بحب وقرب عليها : انتي احلي عمي خليل شفته
زمرد ضحكت غصب عنها : مازن ابعد انت بتقرب كدا لي
مازن: هعمل اي يعني ما خلاص بق
زمرد بضحكه : احسن
مازن : اضحكي هيجي يوم متخافيش
زمرد بكسوف: طب اوعي كدا وياله انزل
مازن : انزل لي مش يمكن تحتاجي حاجه
زمرد بكسوف: انت قليل الادب
مازن بابتسامه: انا متحرش
زمرد بصدمه: نعم يعني أنا متجوزه متحرش
مازن : اخيرا اعترفتي اني جوزك
زمرد بسرعه : جواز سوري يا روحي
مازن بعصبية مكتومه: صبرك يا زمرد اسبوع وهيكون جواز حقيقي
زمرد بتوتر : علي فكرا انت مش محترم
مازن بصدمه : كل دا ومش محترم يانهار ابيض دانا لو مش محترم كان زماني مع حضرتك عند دكتورة بنحدد معاد ولاتك
زمرد بكسوف: اطلع برا يا مازن
مازن بابتسامه: طب اجبلك حاجه من تحت
زمرد بكسوف : لا مش عايزه حاجه
مازن قرب قبل جبنها ونزل

يوسف بعصبية : اتفضلي انزلي
صفا بابتسامه : شكرا
يوسف بصوت عالي: انزلي يا صفا
صفا بخضه : في اي
يوسف مسك مسدسه وقربه من دماغها : اسمعي بق كويس جو الحب والنحنحه والكلام دا مش عندي والاسبوع الجاي والا بكرا هجيب ابويا وامي ونيجي نطلب ايدك وكلمه كمان هقطع لسانك علشان محدش يبص عليكي
صفا بعصبية : اولا نزل المسدس دا يا شاطر ثانيا انا مش مواقفه فا بلاش تيجي علشان شكلك هيكون وحش اوي قدام اهلك
يوسف بلامبلاه : انزلي يا روحي
صفا باستغراب: روحك
يوسف : مش هحسبك علي كلامك دا غير بعد الجواز واياكِ صوتك يعلي عليا تاني وانزلي
صفا نزلت من العربيه وهي متعصبه من يوسف وهو قاعد سرحان في جمالها وشكلها وهي متعصبه شبه الاطفال

زمرد حست انها جعانه ومفيش حاجه في البيت تتاكل رنت علي مازن
مازن كان في المخزن عند رجالة المافيا

يوسف : ازيك يا ساهر
ساهر : مالك يا صحبي
يوسف بحب : وقعت في الحب ولا حد سم عليا
ساهر بضحكه: خيرا يوسف وقع في الحب
يوسف : مكنتش اعرف انه حلو كدا بس عليهم كلام يحرق الدم
ساهر : دانت ليس في أولها
مازن : ازيكم يا رجاله
ساهر ويوسف : تمام يا كبير
يوسف : مرات اخويا عامله اي
مازن بابتسامه: كويسه مطلعه عيني بس
ساهر بضحكه : يا خسارة الرجاله
يوسف : علي اساس انك سي السيد
مازن : يا ابني استني دقيقه بس والمدام ترن هتلاقيه جري عليها
ساهر ليس هيتكلم فونه رن
ساهر : الو يا حبيبتي مالك
…. طب انا جيلك حالا
مازن بابتسامه: مالها حببتك
ساهر : تعبانه شويه ولازم اروح
يوسف: والنبي بلاش الجو دا حافظنا حركات سلمي
ساهر بابتسامه: يا عم بجد تعبانه شكلكم كدا هتكونوا عمام
مازن بفرحه : بجد ربنا يتمم ليها علي خير يارب
يوسف قرب حضن ساهر : مبروك يا كبير
ساهر بفرحها: الله يبارك فيكم عقبالكم يارب
مازن بحب: يارب سلملي علي سلمي
ساهر : حاضر المهم هتعمل اي في دول
مازن بابتسامه: متشغلش بالك المهم تاخد بالك من نفسك وتخلي حراسه معاك
يوسف : انا بكرا هكلم شركة الحراسه
مازن : وانت كمان يا يوسف لازم حراسه معاك
يوسف : متخافش عليا
مازن بحب : لا اخاف انتم اخواتي وبعدين مفيش أمان دلوقتي لي اي حد حوالينا بكرا تكلم الشركه
ساهر : طب بالنسبه للشركة الا محدش فينا بيروحها وكل حاجه تحت ايد احمد
مازن : بكرا مش هروح المديريه وهروح الشركه اشوف المتاخر اي واخلص الشغل ويوسف يبق يروح بعد بكرا وأشوف مشكلة الحراسه بتاعه اللواء هاشم اي
يوسف : تمام
ساهر : طب هامشي انا
مازن : مع السلامه

زمرد : الو يا مازن بقالي كتير اوي برن عليك
مازن بحب : معلشي يا حببتي كنت واقف مع يوسف وساهر والفون بعيد عني
فيكي حاجه
زمرد بكسوف: لا انا كويسه بس جعانه

مازن بابتسامه: حاضر هجيب اكل واجي
زمرد بسرعه : طب وعايزه شوكولاته كتير اوي وشبيسي وايس كريم وحلويات كتير
مازن بصدمه : انتي هتاكلي كل دا
زمرد بكسوف: ايو
مازن : طب ثواني خليكي معايا
مازن جري وراء ساهر
مازن : ساهر استني
ساهر بخوف : في اي مالك
يوسف طلع وراء مازن : في اي يا مازن
مازن : مفيش حاجه انا هسال ساهر علي حاجه
يوسف : تمام انا جو
ساهر : خير يا مازن
مازن : اسمع انا مش عارف اقولك اي بس هي كان بيجي علي سلمي وقت معين تاكل في كل حاجه مع بعض يعني شوكولاته وشيبسي وحلويات
ساهر فهم فضحك : ايو كل شهر وهرمونات بعيد عنك بتخليني انام في الصاله وساعات مكونش عملت حاجه والقي عياط وزعل علي حاجات حصلت من سنتين وليس فكرها
مازن بصدمه : يا نهار ابيض ي يعني لازم اتعامل مع كل دا
ساهر بضحكه خبيثه: وتكون حنين وعندك صبر ايوب
مازن : الله يخربيتك يا ساهر غور من وشي
ساهر مشي ومازن رجع رن علي زمرد
مازن : اسف يا حببتي كنت بكلم ساهر
زمرد بدموع : خلاص يا مازن مش عايزه حاجه انت لو فارق معاك مكنتش قفلت في وشي مع السلامه يا مازن
مازن بصدمه : يا نهار ابيض وووو

يتبع

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل