روايات

رواية حب المراهقه بقلم الكاتبة نور ربيع البارت الحادي عشر حصريه وجديده 

رواية حب المراهقه بقلم الكاتبة نور ربيع البارت الحادي عشر حصريه وجديده 

رواية حب المراه*قه بقلم الكاتبة نور ربيع البارت الحادي عشر حصريه وجديده

لا اله الا الله ♥
نور من شده الوجع وقعت في الأرض وهي بتبكي الأرض بقت فيها دم من رجلها . وليد بص ليها بسرعة لما وقعت في الأرض اتخض عليها
سامي قام جري بسرعة من قدامه.
وليد بص ورا جري ورا سامي راح مسكه وبقى يضـ,ـرب فيه جامد سامي زقـ,ـو بعنـ,ـف وراح جري
وليد بغضب وبصوت عالي علشان يسمع: تعاااااال يا جبااااااان بتعمل رااااجل على بنات ااالناس
نور بتعياط جامد صوت الشهقات بتاعتها تطلع: ه هو ه هو كأ كأن هي يخطفن يخطفني و و والله
وليد بغضب: طييب قوميي اخلصيي هتفضليي قاعدههه كدااا كتيرر تعيطيييي
نور اتخضت من صوته عيطت اكتر
وليد بعصبيه: قوميييييي بقولك
بطليي عياااااط
نور قاامت وهي بتبكي مش قادره تمشي من رجلها
وليد ماشي ل عند العربية هي مشيت ورا. قالت بدموع: انا عندي درس هروح امشي
وليد واقف بغضب: والله عاوزه تمشي طب غوري روحي قال بغضب معمي: مييين دههه
نور بسرعة بدموع: والله العظيم مش اعرف مين ده دا انا كنت ماشيه هو اللي
وليد قطع الكلام: تمام اركبي علشان تروحي البيت
نور بدموع: ع عندي درس
وليد بعصبيه: ااانتي مش شايفة رجلك عامله ازاي علي ما تقولي اروح الدرس يكون دمك اتصفه
نور ركبت العربيه و في عيونها دموع و خايفه من سامي
وليد ساق العربيه و مشي علي البيت
اميرة كانت طالعه بره شافت نور في العربيه استغربت.
وليد: انزلي
نور فتحت باب العربيه نادت علي اميرة بدموع: خالتو تعالي
اميرة راحت ليه بسرعة بخوف: مالك يا نور في ايه
وليد بهدوء: اسنديها يا مرات عمي
اميرة بخوف اكبر: نور مالها مالك فيكي ايه مسكت ايد نور نزلتها من العربيه دخلتها جواه.
وليد مشي علي الشغل
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
جواه في الصالون…
أمال بقلق: مالك يا نور اي الدم ده
اميرة قعدت نور بخوف عليها قعدت تشوف رجلها
اميرة بخوف شديد: مالها رجلك يا نور
نور بدموع: خالتو كان في واحد هيخطفني يا خالتو
سميرة بصدمه: اي يخطفك يخطفك ليه ومين ده.؟؟؟
اميرة بصدمه مسكت و شها ما بينا ايدها بخوف شديد عليها: نور نور انتي كويسه هو عمل ليكي حاجه الحقير ده
أمال بخوف: انتي كويسة يا نور
نور بانهيار في العياط: هو هو ضـ,ـربني علي وشي وقعد يقولي كلام مش كويس انا اترعبت منه والله العظيم يا خالتو
اميرة حـ,ـضنتها بخوف شديد جواها عليها
نور بعياط: لولا وليد جه في الوقت ده مش عارفه كان كان ممكن يعمل فيا اي
أمال اتنهدت: الحمدلله يارب انك كويسه الحمدلله
سميرة بغضب: مش عارفه الشباب بقا مالها اتجننت كده ليه وانتي ليه ما دفعتيش عن نفسك
نور بعياط: والله ضـ,ـربني وقعني علي الارض رجلي اتفتحت جامد
اميرة بحزن: انا بعد كدا مش هخليكي تمشي غير و حد فينا معاكي يا حبيبتي متخافيش.
أمال راحت تجيب حاجه علشان رجلها تدويها
جابت الحاجات ل اميرة بدات تداوي رجلها من الجرح.
نور كانت بتبكي من الوجع و الخوف.
اميرة مسحت دموعها: اهدي يروحي مفيش حاجه مفيش حاجه والله اهو انتي جنبي و معايا.
نور مسحت دموعها بأيدها زي الأطفال وهي تشهق جامد
اميرة: خلاص يروحي اهدي بقا
يلا قومي كده معايا غيري هدومك و نامى بكره ان شاءلله روحي الدرس لسه بدري علي الظهر اوى.
نور سندت عليها و قامت.
دخلت الاوضه بتاعتها طلعت ليها هدوم
نور بخجل: يا خالتو اطلعي علشان اغير طيب
اميرة بإبتسامة: انا امك التانيه انا اساعدك علشان تغيري يلا
نور بخجل: لا لا اطلعي كده عيب والله انا بتكسف
اميرة ضحكت عليها. شألت الطرحة
نور بزعل: خلاص بقي يا خالتو روحي. والله اعرف اغير والله
اميرة بهدوء: تمام يا حبيبتي غيري و نامى شويه بقا عاوزه حاجه
نور بإبتسامة: سلامتك ي عمري
اميرة طلعت بإبتسامة عليها
نور بدأت تغير الهدوم لبست بجامه حطت راسها علي مخده غصب عنها بقت تفتكر اللي حصل دموعها تنزل منها غصب عنها
قالت بدموع: اصلا ربنا مش يسامحك ابدأ علشان انت بتعمل في بنات النااس كدا واحد حيوان اصلا و زبالة كمان
فضلت تسبح لحد ما نامت بالعافية.
——————————————-
عند وليد في الشركه بتاعته. كأن بيحاول يرن علي كريم. لحد ما فتح.
وليد بغضب: الووو ااي بنيي مش بترد علياا لييه
كريم صوته واضح عليه التعب:انا كويس ي صاحبي معلش كنت مشغول شويه بس
وليد بقلق: في حاجه ولا ايه ي كريم؟ حاسس انك تعبان او في حاجه
كريم بهدوء: لا مفيش صدقني المهم انت اخبارك ايه و اخبار عمتي و ابوك و كل العيلة عاملين ايه
وليد: احنا بخير الحمدلله والله يا غالي وانت عامل ايه كده طمني البيبي جه ولا لسه
كريم قال بنبرة كلها حزن: ايوه الحمدلله هي بنوته اسمها حياة

السابقانت في الصفحة 1 من 5 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل