منوعات

رواية عهــ,ــد الاسو..د الفصل الاول بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده

عند ضر..غام نزل من العربيه عند فيلا على البحر فخمه جدا وبص لواحد من الجارد في الجنينه بطرف عينه

الجارد اتقدم على طول شال البنت الي في العربيه بايد واحده بالنسبالو فراشه رغم انها كانت بتقا..ومو وبتضـ,,ــربو وبتز..قو بكل قوتها

الجارد طلع بيها وعلى السلم كان فيه شاب صغير في عمر ال٢٥ سنه وسيم وشيك جدا… نازل من على السلم وبيلبس ساعتو واول ما شاف البنت والجارد شايلها وطالع بيها وبتصر.خ وتضـ,,ــربو قال باستغراب…الله في ايه مين دي يا عواد…وبتصـ,,ــرخ ليه

عواد قال…مش عارف يا اسد باشا مش بتقول حاجه وبتصر..خ وبس

اسد قال بز..عيق…نزلها سبها حالا

عواد قال..بس يا باشا دي تبع..

بس قاطعو اسد وقال بزعيق…بقولك سبها ..نزلها يا عواد

عواد نزل البنت واسد بصلها وقال ..انتي مين يا شاطره

البنت رفعت عنيها ليه وكانت عيونها رمادي فاتحه تخطف القلب اسد اتجمد قدامها ملامحها كانت طفوليه رقيقه وجذ..ابه جدا

اسد قال بز..هول…يخربيت جمال امك.. انتي مين

البنت بصتلو بخــ,,ــوف وز..قت الجارد ونزلت جري بسرعه البرق على باب الفيلا عايزه تطلع

عواد واسد اتفا..جأو وجريو وراها بس قبل ما يوصلو للباب دخل ضرغام وهو شايل البنت ورماها بقوه وغضب على الارض وقال بز.عيق وعـ,,ــصبيه..انا قولتلك ايه يا حيو،ان انت

البنت مسكت ضهرها وبقت تتــ,,ــألم من الخبطه وعواد خاف وقال…يا باشا انا اسف ده اسد بيه هو الي..

قا..طعو ضرغام وقال بغضب…وانت بتاخد اوامرك مني ولا من زفت بيه

اسد اتسعت عنيه وقال..زفت..انا زفت

ضرغام قال بغضب…انا مش فاضي للعب العيال ده خد البنت وطلعها الاوضه واربطها في السرير… وبص للبنت بنظره تـ,,ــرعب وقال..علشان شكلها مش شطوره خالص وهتتعـ,,ــبني
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️

البنت زحـ,,ــفت لورا برعـ,,ــب وعواد شال البنت غصـ,,ــب عنها وطلع بيها وهيه بتص,,ــرخ وبتـ,,ــزقو بس مش قادره عليه

اسد بص لطيفهم بز,هول وقال…انا مش فاهم حاجه ..يا خدها على اوضتك يعني ايه..انت اكيد مش جايب الطفله دي للي في بالي اكيد مش زي البنات الي بتجبهم

ضرغام قعد على الكرسي بلامبالاه وقال..هتفرق ايه يعني عن غيرها

اسد قال باستغراب..تفرق ايه..ههه…دي طفله..انا بجد مش مستوعب..انت اكيد بتهزر

ضرغام قال..مش مهم تستوعب المهم تركذ وتنام بدري انهارده علشان معانا عمليه بكره الصبح ومحتاجك فيها

ضرغام لسه هيمشي اسد مسك ايده بسرعه وقال برجاء…ضرغام..سيب البنت حرام عليك دي صغيره..صغيره اوي ممكن تمو,,ت في ايدك و

ضرغام قاطعو وقال..وافرض مـ,,ــاتت يعني..هنزعل عليها مثلا…يلا زي ما قولتلك بكره هحتاجك بكره هنقابل اسامه…وانت عارف مين اسامه

ضرغام قال كده وطلع على اوضتو واسد كان بيبص لطيفه بزهـ,,ــول

في مكان تاني في اوضه نوم من الطراز القديم يشبه اوض الملوك قاعد شاب في التلاتينات وسيم جميل بملامح رجوليه جـ,,ــذابه بيد,خن سيجـ,,ــار غالي على سرير مدهب
قاعده في حــ,,ــضنو بنت جميله في العشرينات لافه نفسها بملايه حرير رقيقه قالت…اسامه ممكن اسألك سؤال

اسام كان مغمض عينه وقال بلامبالاه..اممممم

البنت قالت …هو انت بتحـ,,ــبني ولا بتعمل كده علشان الي بينك وبين ضرغام

اسامه بصلها بابتسامه جانبيه وقال…اكيد لا يا عمري…طبعا…لازم تكوني متأكده..ان كل ده علشان ضرغام طبعا

بقلمي…زهرة الربيع
قال كده وبقي يضحك ويلبس هدومه باسـ,,ــتهزاء

البنت اتنهدت وقالت..تمام يا اسامه براحتك ..العب بمــ,,ــشاعري قد ما تقدر..كل ده لانك عارف قد ايه بحبك

اسامه اتنهد وقال..ومين قال اني مش بحبك يا سيلا اكيد بحبك انتي عندي زي رافيل بالظبط ..بس طبعا هو اوفى…. وشاور بايده لكلبه الاليف فجري عليه

سيلا قامت بضيق من سخـ,,ــريتو المتكرره وقالت..ماشي يا اسامه انا الغلطانه اني بجيلك اصلا

لسه هتمشي مسك ايدها وقال بجديه ..المهم..بكره هقابلو هو واسد….علشان معاد التسليم..الليله دي تكوني معاه..عايز اعرف اذا ناوي على غدر انا مش بأمنلو ابدا

سيلا بصتلو وقالت باستغراب ..هو انت كده خلاص نسيت كل الي كان بينكم وهتشتغل معاه

اسامه وقف وبص من اطلاله القصر وقال بغضب ..مستحيييل…لو نسيت اسمي ..مش هنسي الي عملو ومجهزلهم مفاجأه هتعجبهم اوي

في اوضه ضرغام كانت البنت مربو..طه على السرير من الاربع زوايا ودخل ضرغام وبصلها بسـ,,ــخريه وقال…مش كنا نسمع الكلام احسن من الربطه دي

البنت بقت تبكي زي الاطفال وضرغام قرب منها وقال بغـ,ــضب..اششش انا بكره العيا..ط ..وبكره الدموع…تمام اهدى وخليكي عسوله كده علشان نتفاهم

البنت هزت راسها بالموافقه بخـ,,ــوف وضرغام ابتسم بطريقه مخيفه وقال..برافو عليكي..ودلوقتي بقى
هتقــ,,ــلعي الي مرضتيش تقلــ,,ــعيه هناك

البنت بصتلو بر..عب وضرغام بدون مقدمات قطع هدو..مها بعن،ف ووووو

انت في الصفحة 2 من 2 صفحاتالتالي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل